Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- سرپرست استانداری فارس گفت: راه اندازی بخشی از بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز موجب ایجاد یک هزار و 200 فرصت شغلی شده و اجرایی شدن طرح توسعه این مرکز درمانی، منجر به ایجاد 6هزار شغل دیگر خواهد شد.

به گزارش ایرنا یدالله رحمانی، دوشنبه در هنگام بازدید از بیمارستان پیوند اعضا ابو علی‌سینا شیراز افزود: تکمیل طرح توسعه این بیمارستان یکی از مهم ترین پروژه های استان فارس به شمار می آید زیرا این مرکز درمانی در زمینه‌های مختلف از جمله ایجاد اشتغال، سلامت، جذب گردشگر حوزه سلامت و تامین نیاز کاربردی شهر جدید صدرا بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، با اشاره به وجود پاره ای از مشکلات برای تامین نیازهای این بیمارستان، از همه دستگاه‌های اجرایی ذی ربط خواست برای گره گشایی و حل مشکلات این مرکز درمانی اقدام کنند.
رحمانی بیان کرد: حل مشکلات در طرح مهمی مانند بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز، نیازمند پیگیری و عزم جدی از سوی مدیران مربوطه است.
سرپرست استانداری فارس با تقدیر از فعالیت‌های برجسته دکتر سید علی ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران و همکاران او در بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز، به کیفیت خدمات ارایه شده در این بیمارستان اشاره و بیان کرد: تیم پیوند کبد در این مرکز درمانی با انجام بیش از 900 پیوند در سال 2017 رکورد تعداد پیوند کبد در دنیا را شکسته است.
رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با وجود تنگناهای مالی، بسیاری از مشکلات به دست دولت تدبیر و امید حل شده و روش های نوین تامین منابع مالی همچون اسناد خزانه اسلامی و اوراق مشارکت برای رفع مشکلات به کار گرفته شده است.
6122 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرپرست استاندار بيمارستان پيوند اعضا بازديد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، میثم معزی گفت: در کمتر از ۵ روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند در استان خوزستان شدیم که به جرأت یک جهش بی‌سابقه بوده است و از همه  عزیزان تشکر می‌کنیم، زیرا بدون شک این حرکت و همبستگی در ادامه، منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی افزود: در این هفته ۱۰ عمل پیوند داشتیم که ۴ مورد پیوند کبد و شش مورد پیوند کلیه بود.

معزی ادامه داد: از همه اعضای گروه پیوند اعم از گروه‌های جراحی پیوند، جراحی عروق، ارولوژی، بیهوشی و همه پرستاران و کادر پشتیبانی که با اقدامات لازم و فوری، زمینه‌ساز این حرکت زیبا شدند تشکر ویژه و صمیمانه دارم.

جواد شریعتی، مدیر مرکز پیوند اعضا بیمارستان گلستان هم در این خصوص می‌گوید: واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از خانواده‌های اهداکننده تشکر کنم، با این ایثار و جهاد و کار ارزشمند، ۱۰ انسان به زندگی دوباره بازگشتند و قطعا اجر و پاداش این خانواده‌های ایثارگر نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: امیدوارم فرهنگ اهدای عضو روز به روز توسعه بیشتری یابد.  

دیگر خبرها

  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور