Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احکام خود درباره اتفاقات و حواشی لیگ برتر و دسته یک را صادر کرد. ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضا و برای رسیدگی به حواشی مسابقه والیبال بین تیم‌های شهروند اراک و عقاب نهاجا، دیدار شهداب یزد - صنایع اردکان و اظهارات سرمربی پیام خراسان برگزار شد و پس از بررسی موضوع که اظهارات مدعوین به شرح مبسوط در صورتجلسه انعکاس یافته است با اعلام ختم رسیدگی، تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

1- جبار قوچان‌نژاد، سرمربی پیام خراسان با لحاظ اظهار ندامت یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل 97 و پنج میلیون تومان جریمه نقدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- ایرج حسین‌خانی، مربی تیم عقاب نهاجا یک جلسه محرومیت قطعی.

3- علی یوسفی، بازیکن تیم عقاب نهاجا یک جلسه محرومیت قطعی.

4- تذکر کتبی به تیم شهروند اراک به دلیل عدم نظارت بر رفتار برخی تماشاگران و لیدرها.

5- عباسعلی میرحسینی، سرمربی شهداب یزد و آقای جلال پروانه سرمربی صنایع اردکان به دلیل رفتار غیرقابل انتظار هر یک سه جلسه محرومیت قطعی و پرداخت سه میلیون تومان.

جبار قوچان‌‌نژاد: به خاطر مُشتی که به صورت موسوی زدند شکایت کردیم/ داوران خط بی‌انصافی کردند

 

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر والیبال باشگاه‌های والیبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال باشگاه های والیبال ایران لیگ برتر والیبال باشگاه های والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

محرومیت سیدحسین حسینی سوژه روزنامه مارکا شده است.

طرفداری | محرومیت سیدحسین حسینی بازتاب گسترده ای داشته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد بازی با آلومینیوم اراک و مصاحبه هایی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه و البته جریمه مالی مواجه شده است.

طی روزهای اخیر بسیاری از اهالی فوتبال و پیشکسوتان در حمایت از سیدحسین حسینی مصاحبه هایی را انجام داده اند و حالا محرومیت سیدحسین حسینی، سوژه روزنامه اسپانیایی و مشهور مارکا شده است.

مارکا در این خصوص نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوشی که سابقه ۱۱ بازی ملی را در کارنامه دارد، یک جلسه محروم و به پرداخت ۴۴۰۰ یورو محکوم کرد.

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد