Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@23:20:50 GMT

جدیدترین مدل ابرو‌های دخترانه و زنانه

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۹۳۳۰

جدیدترین مدل ابرو‌های دخترانه و زنانه

مدل ابرو‌ها می‌تواند تناسب را در بین اجزای صورت برقرار کرده و یکی از المان‌های مهم زیبایی صورت به حساب می‌آید. به همین منظور خیلی از خانم‌ها هر ساله و به طور مداوم به دنبال جدیدترین مدل ابرو هستند تا مطابق با مد سال پیش رفته و ابروهایشان را بردارند. اگر شما هم تمایل دارید در ظاهرتان تغییراتی را ایجاد کنید بهتر است از ابروهایتان شروع کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قبل از هر چیز توجه داشته باشید که هر فردی فرم صورت مخصوص به خود را دارد بنابراین بهتر است قبل از انتخاب مدل ابرو ابتدا فرم صورت خود را بشناسید.

اگر صورت کشیده و لاغر دارید بهتر است ابروی پهن به صورت صاف و افقی باشد.
اگر صورت گردی دارید بهتر است از بین مدل‌ها ابرو‌های زاویه دار با هشتی بلند و دم کوتاه انتخاب شود.
اگر فرم صورت چند ضلعی است می‌توانید از مدل ابرو‌های منحنی قوس دار برای برداشتن ابروهایتان استفاده کنید.
همچنین خانم‌ها با صورت بیضی شکل می‌توانند از اغلب مدل ابرو‌ها برای برداشتن ابرو‌های خود استفاده کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده برای برداشتن ابرو بهتر است به فاصله‌ی بین دو چشم و فاصله ابرو‌ها از چشم و استخوان زیر ابرو توجه داشته باشید.



بعد از این شناخت می‌توانید هر کدام از مدل‌های زیر را با توجه به فرم صورت خود امتحان کنید.

جدیدترین مدل ابرو دخترانه
اغلب دختران جوان تمایل دارند برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خود به ابروهایشان فرم و حالت دهند. برای برداشتن ابرو‌های دخترانه مدل‌های زیادی نظیر پهن، کوتاه و بلند و اسپرت موجود است که انتخاب هر یک از این مدل‌ها به ویژگی‌های ظاهری و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.
البته امروزه به خصوص امسال برای دختران جوان مدل ابرو به صورت پهن بسیار مد شده که علاوه بر زیبایی باعث می‌شود تا ظاهر دخترانه و طبیعی خود را حفظ کنند.



جدیدترین مدل ابرو زنانه
در این مورد هم باز به سلیقه‌ی شخصی و ویژگی‌های ظاهری باید توجه کنید. همچنین اگر تمایل دارید بعد از برداشتن ابرو‌های خود از رنگ ابرو برای دادن فرم بهتر به ابرو‌های خود استفاده کنید بهتر است رنگ ابرو با توجه به رنگ پوست و رنگ مو انتخاب شود. بهتر است رنگ ابرو از رنگ مو دو درجه روشن‌تر باشد و اگر مو‌های بلوند دارید برعکس ۲ درجه تیره‌تر بهتر است.
معمولا برای خانم‌ها ابرو‌های نازک (نه بیش از حد) بیشتر مد است. البته امروزه سلیقه‌ها متفاوت شده و ابرو‌های پهن میان خانم‌ها هم طرفداران زیادی دارد. پس اگر شما تمایل دارید ظاهرتان جوان‌تر به نظر برسد مدل ابرو‌های پهن می‌تواند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. مدل ابرو‌های نازک باعث می‌شوند تا فرم صورت شما زنانه به نظر برسد و با وجود اینکه صورت را باز می‌کند، اما باعث زیادتر به نظر رسیدن سن شما می‌شود.



مدل ابرو فانتزی
این روز‌ها مدل‌های فانتزی زیادی نیز موجود است. به طور مثال ابرو‌های شیطونی، انواع هاشور، شمشیری و ... از این دسته به حساب می‌آیند که می‌توانید برای تنوع به سراغ آن‌ها بروید.

چند نکته‌ی مهم

همیشه ابرو‌ها را به سوی بالا شانه کرده و مرتب کنید تا به طورطبیعی به شکلی قوس دار در بیایند.
اگر می‌خواهید مدلی جدید را امتحان کنید بهتر است پیش آرایشگر حرفه‌ای بروید.
پس از ابرو برداشتن حتما وازلین بمالید و از تقویت کننده‌ها استفاده نمایید.
اگر علاقه‌ای به تتو ندارید کافی است نواحی کم پشت ابرو که خالی به نظر می‌رسد را با یک مداد تیزشده ابرو پر کنید.

  منبع:ستاره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی زیبایی چهره مدل ابرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

کد خبر 848618 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم یورو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدجواد هاشمی در کنار نوه‌اش
  • روش‌های پیشگیری و قطع ریزش موی سر، ابرو و مژه
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران