Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@10:55:26 GMT

مشکلات ادامه دار وینفرد شفر برای آماده سازی تیمش

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۹۹۲۶

به گزارش ایلنا، استقلال در فصل جاری شرایط بسیار عجیبی را در برگزاری تمرینات خود سپری کرده است. وضعیتی که در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه بوده. یک روز قبل از اینکه آبی‌ها راهی اهواز شوند مسوولان ورزشگاه صنایع دفاع مانع از حضور بازیکنان و کادرفنی این تیم در زمین تمرین خود شدند و باز هم به مسوولان این باشگاه اعلام کردند که زمین تمرین صنایع دفاع آماده میزبانی از آنها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت را در حالی شاهدیم که مسوولان باشگاه استقلال زمین صنایع دفاع را اجاره کرده بودند اما ظاهرا کیفیت زمین صنایع دفاع به قدری ضعیف است که توان میزبانی از استقلال را ندارد و با یک باران به هم می‌ریزد. همین شد که مسوولان استقلال یک روز قبل از بازی با استقلال خوزستان تصمیم گرفتند تمرینات این تیم را در ورزشگاه غدیر تهران برگزار کنند! در واقع اگر بخواهیم دقیق به ماجرا بنگریم استقلالی‌ها در ماه‌های اخیر دور تهران را برای برگزاری تمرین‌های خود مدام چرخیده‌اند. در هفته‌های اخیر که باران‌های زیادی در تهران باریده استقلالی‌ها به زمین تمرین پژوهشکده نفت هم می‌رفتند و گاهی هم به زمین صنایع دفاع سری می‌زدند و حالا به تازگی سر از ورزشگاه غدیر درآورده‌اند و مشخص نیست که فردا در کدام زمین تمرین دیده شوند!

این وضعیت ناجور را در حالی شاهدیم که استقلال سال‌ها پیش با مشقت‌های بسیار برای خود کمپی در غرب تهران به نام اردوگاه حجازی ساخت و قرارشد تمرینات این تیم همه روزه در این محل برگزار شود اما مشخص نیست که چرا مدیرانی همچون افتخاری و فتحی حتی یک بار هم حاضر به برگزاری تمرینات این تیم در اردوگاه حجازی نشده‌اند و این طور دور شهر تهران را می‌چرخند تا زمینی برای تمرین پیدا کنند. آیا در شان و شخصیت باشگاه بزرگی همچون استقلال است که هر روز در یک نقطه از تهران تمرینات خود را برگزار کند؟ آیا امیرحسین فتحی که خود را مدیری متفاوت می‌داند و همه روزه از تسویه حساب با طلبکاران حرف می‌زند این وضعیت را می‌بیند؟ ظاهرا رسیدگی به این مسائل و تسویه حساب با بازیکنان سابق باعث شده سرپرست موقت باشگاه استقلال از یاد ببرد که باید برای برگزاری محل تمرین تیم هم فکری اساسی کند و این طور نباشد که مجموعه‌ای با این همه تاثیرگذاری در جامعه زمین برای تمرین کردن نداشته باشد و التماس این و آن را کند.

اینکه چرا اردوگاه حجازی در 3 سال اخیر به حال خود رها شده از شگفتی‌های باشگاه استقلال است که مدیران این باشگاه باید به آن پاسخ دهند. استقلال سال‌ها پیش با ساخت اردوگاه حجازی در مسیر حرفه‌ای شدن پیش می‌رفت که آن حرکت درست و اصولی که از سوی علی فتح‌ا...‌زاده بنا شد درکمال شگفتی متوقف گردید و تصمیم‌گیران بعدی این باشگاه آرام، آرام از حضور درکمپ ناصرحجازی منصرف شدند تا شاهد وضعی باشیم که استقلال یک روز مانده به یکی از بازی‌های مهم خود در لیگ حتی نداند قرار است کجا تمرین کند! البته در زمان مدیریت بهرام افشارزاده نیز به این اردوگاه رسیدگی می‌شد اما عجیب است که در 3 سال اخیر حتی یک جلسه تمرین در کمپ حجازی برگزار نشده است. آیا این بی‌برنامگی مشهود نقطه امیدی برای آینده باقی می‌گذارد؟ شاید امیرحسین فتحی پاسخ این سوال را بداند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال بازی زمین فوتبال ایران نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته با برد زمین را ترک کرد اما یولیان ناگلزمان خوشحال نیست، البته دلیل عدم خوشحالی او به تیمش مربوط نمی‌شود.

تیم ملی آلمان شب گذشته در بازی دوستانه با نتیجه 2-1 هلند را از پیش رو برداشت. این نتیجه 4 روز پس از آن اتفاق افتاد که آن‌ها فرانسه را 2-0 مغلوب خود کرده بودند.

آلمان به نظر به یک تیم مدعی تغییر چهره داده و یولیان ناگلزمان باید خوشحال باشد اما علیرغم پیروزی، سرمربی تیم ملی آلمان پس از سوت پایان بازی از شرایط موجود در دویچه بانک پارک فرانکفورت ناراحت بود.

ناگلزمن در مصاحبه‌ای با RTL پس از پایان بازی گفت:"متأسفانه زمین بازی فاجعه بود.  بسیاری از بازیکنان لیز خوردند. مخصوصا جمال موسیالا روی دریبل‌هایش."

در واقع اشاره ناگلزمان به  موقع دقیقه 81 موسیالا بود که با لغزش و عدم کنترل خوب  نتوانست یک موقعیت گل مناسب را وارد دروازه کند. به غیر از این ناگلزمان حتی گلی که تیمش دریافت کرده بود را به گردن زمین فرانکفورت انداخت!

ناگلزمان درباره گلی که تیمش دریافت کرد گفت:"البته که ضربه خوبی نبود اما مشکلات دیگری هم وجود داشت. فکر می‌کنم جاناتان تاه می تواند آن توپ را در یک زمین معمولی به راحتی کنترل کند."

ناگلزمان همچنین درباره بازیکنانی که برای این دو بازی به اردوی آلمان دعوت نشدند، گفت:"اگر همه آماده باشند، در تابستان 10 بازیکن را جایگزین نخواهیم کرد. نه حتی 5 بازیکن. شاید فقط 1-2 بازیکن جایگزین شوند. آن‌هایی که اینجا نبودند الان باید بهتر از کسانی باشند که اینجا هستند‌."

دیگر خبرها

  • نور میزبان مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند