Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رحمانیان مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: ساعتی قبل پس تماس یکی از شهروندان با مرکز ارتباطات ۱۱۵، خبر درد زایمان مادری ۲۷ ساله اعلام شد که بلافاصله آمبولانس بین جاده‌ای دو راهی سیمکان به محل اعزام شد و پس از کنترل اولیه و بررسی بیمار، با اقدامات حمایتی وی را سوار بر آمبولانس کرده و به سمت بیمارستان اعزام که ناگهان در طول مسیر فرآیند زایمان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمبولانس در محلی ایمن متوقف شده و با اقدامات بالینی تکنسین‌های اورژانس، فرایند زایمان کامل شده و نوزاد پسر متولد شد.

رحمانیان ادامه داد: اقدامات حمایتی و درمانی برای مادر و نوزاد ادامه یافته و هر دو در صحت و سلامت کامل تحویل بخش زایمان بیمارستان مطهری جهرم شده و بار دیگر فرشتگان نجات اورژانس ۱۱۵ جهرم آقایان مجید آدینه و ناصر یوسفیان پیام آور شادی و سلامتی به خانواده‌ای دیگر می‌شود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۸۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/م

نوزاد عجول در آمبولانس چشم به جهان گشود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمان اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش