Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز در تجمع بزرگ بسیجیان شرق شیراز، گفت: بسیج یک سازمان نظامی صرف نیست بلکه یک فرهنگ، آرمان و اراده بوده که در طول عمر با برکت انقلاب منشأ خیر و برکات زیادی برای کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در دوران مقدس یکی از عوامل اصلی نجات کشور بود و اگر در آن دوران تفکر بسیجی وجود نداشت شاید قافیه جنگ را می‌باختیم، ادامه داد: فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب وحی و ائمه اطهار (ع) و منطق آن برگرفته از قیام سیدالشهدا (ع) است، فرهنگ و تفکری که هر جا ورود کرده، بن‌بست‌ها را از بین برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروانی با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته دشمن به دنبال برجسته کردن برخی مشکلات صنفی و کوچک در ایران بوده و از این راه قصد داشته به کشور ضربه بزند، اما با هوشیاری مردم این نقشه دشمنان خنثی شد، گفت: سپاه و بسیج همواره برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم و نیز افزایش توان و اقتدار ایران اسلامی در مقابل دشمنان آماده است و حضور مستمر دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت احمد بن موسی (ع) شیراز با تاکید بر اینکه خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از مناطق دورافتاده سند افتخار بسیج است، افزود: خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده کشور و برقراری عدالت اجتماعی از جمله برکات انقلاب اسلامی است که باید قدردان نظام اسلامی باشیم.

خسروانی بیان کرد: رفع فقر و زدودن غبار محرومیت از مناطق دور افتاده مورد تاکید همیشگی مقام معظم رهبری است و در این راستا بسیج پیش قدم بوده است.

فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز از ساخت و تحویل ۱۱ خانه مسکونی، ۴ خانه عالم برای مردم کم‌برخوردار در شرق شیراز و همچنین کلنگ‌زنی یک مسجد در این منطقه خبر داد و یادآور شد: احداث سرویس بهداشتی مسجد، کمک به احداث خانه عالم، تعمیر مدرسه، کمک به احداث خانه محروم و کمک به تکمیل غسالخانه از پروژه‌های اجرایی بسیج در شرق شیراز توسط سپاه احمد بن موسی (ع) بوده است.
انتهای پیام/م

تجمع بزرگ بسیجیان شرق شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسیج ساخت منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد

 ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  برنامه ریزی برای ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای صنعتگران و در قالب نهضت ملی مسکن و پروژه های صنعت شهر انجام شده است گفت: ساخت این ۱۴۰ هزار واحد مسکونی در اراضی تامین شده در ۱۰ استان کشور انجام می شود.

وی اظهار کرد: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به ۵ هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های موفق دولت برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور اجرای پروژه‌های صنعت شهر است  بیان کرد: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

مالکی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این طرح است گفت:   دولت در تلاش است که از تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات  استفاده کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور