Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، "بنیاد جامعه باز" (Open Society Foundation) که متعلق به جوروج سوروس، میلیاردر آمریکایی است روز دوشنبه به فعالیت‌های خود در ترکیه پایان داد.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هفته گذشته از این بنیاد به شدت انتقاد کرد. رئیس جمهور ترکیه، جورج سوروس را متهم به حمایت از عثمان کاوالا، کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عثمان کاوالا شهروند ترکیه‌ای است از یک سال پیش در زندان به سر می‌برد. او مظنون به تأمین مالی تظاهرات ضددولتی در سال ۲۰۱۳ و ارتباط با کودتای نافرجام سال ۲۰۱۶ است.

اردوغان در سخنانی در آنکارا گفت: ‹‹چه کسی پشت عثمان کاوالاست؟ همان یهودی مجارستانی الاصل معروف، سوروس. او افرادی را به سراسر جهان می‌فرستد تا میان ملت‌ها تفرقه ایجاد کنند و برای نیل به این مقصود پول زیادی هزینه می‌کند››.

بنیاد سوروس ادعا کرده است فعالیت هایش همواره بر اساس قوانین ترکیه بوده است.

جورج سوروس، میلیارد آمریکایی-مجارستانی همواره مورد انتقاد مقامات برخی از کشور‌های جهان قرار دارد. آن‌ها او را متهم می‌کنند که از طریق سازمان غیردولتی تحت ریاست خود به دنبال توطئه علیه کشورشان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان

رسانه‌های ترکی گزارش داده‌اند که قرار است شرکت هوایی «ترکیش ایرلاینز» پروازهای خود به افغانستان را در ۲۱ می از سر بگیرد.

براساس این گزارش، این شرکت هوایی ترکی پس از خروج امریکا از افغانستان در سال ۲۰۲۱، پروازهای خود را به کشور متوقف کرده بود.

بربنیاد این اطلاعات، قرار است این شرکت هوایی هفته چهار پرواز از استانبول به کابل و برعکس آن را انجام دهد.

گفتنی است که پس از تسلط دوباره طالبان بر افغانستان، تمام پروازهای بین‌المللی از فرودگاه کابل متوقف شده بود.

این در حالی است که در ماه عقرب گذشته نیز شرکت هوایی «فلای دبی» پس از وقفه دو ساله پروازهایش به افغانستان را از سر گرفته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • حذف عملی ایران از کریدورهای تجاری
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است