Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی  عصر دوشنبه  در جلسه شورای اداری استانسخن می گفت با بیان این مطلب ،اظهار کرد: امروز همه اقشار فعالیت های بسیجی دارند و هر جا که نیاز بوده بسیج  نقش آفرینی  داشته است.

او با بیان اینکه بسیج متعلق به همه آحاد ملت است ،افزود: بسیج در زمانی به عنوان پزشک، مهندس و یا کارمند و زمانی در موقعیت های مختلف می تواند به وظیفه خود عمل کند و این تنها از قدرت رهبری امام (ره) بود که چنین سازمانی را طراحی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز حضرت امام (ره) نهادسازی بود و ایشان تشخیص دادند و نهادهایی در این راستا از جمله سپاه و بسیج را بنیان نهاد.

او  ادامه داد: اینگونه نهادها و از جمله بسیج با گذشت زمان همواره بر ارزش و اهمیت آنها افزوده می شود؛ چه در زمان جنگ و چه در سازندگی های بعد از جنگ و حفظ انقلاب اسلامی و ارزش های انقلاب جایگاه و نقش ویژه ای داشته است.

خادمی با بیان اینکه بسیج امروز نیز در جامعه نقش بارز و اثرگذاری داردفگفت: بسیج  به عنوان یک روحیه و فرهنگ رفتاری مورد نظر و تاکید امام (ره) بود و امروز نیز بعنوان یک تفکر در جامعه نهادینه شده است.

 استاندار لرستان در ادامه به لایحه بودجه ،اشاره کرد وافزود: با توجه به اینکه بودجه اکنون در مرحله دستگاه های اجرایی و اعلام به سازمان مدیریت بوده فرصت خوبی است که مدیران دستگاه های اجرایی مختلف با تعامل، ارتباط ورایزنی و پیگیر  حق استان باشند.

خادمی بیان کرد: قول های مساعدی برای بودجه در بخش های راه و منابع آب داده شده است اما با توجه به روند کاهشی بودجه ممکن است اولویت بندی و میزان درصد پیشرفت فیزیکی طرح ها در نظر گرفته شود لذا دستگاه های مرتبط با این حوزه ها بسیار مهم هستند تا تلاش های بیشتری در تحقق سهم استان داشته باشند.

او با بیان اینکه  تعلل در جذب  بودجه تخصیص یافته سالجاری به هیچ وجه قابل بخشش نیست ،تاکید کرد: چنانچه تا دو هفته دیگر در هر دستگاهی جذب بودجه مورد نظر صورت نگیرد جابجایی بودجه به دستگاه دیگر را انجام می دهیم.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان خسارات بارش های اخیر در استان اشاره کرد وگفت: بسیاری از خسارت های ناشی از بارش ها با راهنمایی مردم و انجام وظایف شهرداری و راهداری قابل پیشگیری است و برای مقابله با حوادث احتمالی نیز باید از آمادگی کافی برخودار بود.

او ادامه داد: هیچ دستگاهی برای کمک رسانی به مردم در شرایط بحرانی نباید منتظر تامین اعتبار و پول باشد و از تجهیزات و نیروهای خود باید با خلاقیت استفاده کند.

استاندار لرستان ادامه داد: دستگاه ها در شرایط سیلاب و بحران  از همه تجهیزات، امکانات و بخش خصوصی  استفاده کنند.

 سید موسی خادمی  با اشاره به لزوم استفاده از شبکه دولت و سامانه الکترونیک گفت: توسعه دولت الکترونیک در شفاف سازی و جلوگیری از فساد و افزایش رفاه مردم موثر است و باید در همین راستا به سمت سامانه های الکترونیکی پیش رفت .

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج بودجه پول جامعه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین استانداری بوشهر و سازمان راهداری کشور، ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت.

 احمد محمدی زاده امروز چهارشنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه بین استانداری بوشهر و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار داشت: این تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی به منظور تامین منابع مالی طرح های اولویت دار راهداری استان و رفع نقاط حادثه خیز در استان بوشهر بین استانداری و سازمان راهداری کشور منعقد شده است.

وی بیان کرد: رفع نقاط پرحادثه، لکه گیری روکش راه های شریانی و کریدوری، لکه گیری و روکش راه های اصلی و فرعی و روستایی، بهسازی و نگهداری ابنیه فنی و پل‌های بزرگ، احداث و نگهداری واحدهای راهداری، ماشین آلات و تجهیزات و تامین تجهیزات ایمنی راه‌های استان از جمله مهم‌ترین مواردی است که با این اعتبار، اجرا می شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۱۶ طرح و پروژه راهداری مشمول این تفاهم نامه هستند، خاطر نشان کرد: بهسازی محور نمازگاه- تنگ‌ارم، لکه گیری و روکش محور دیلم- بهبهان و تکمیل واریانت گردنه عامری، فاز اول بهسازی و تعریض محور شیف- گناوه به طول ۲۰ کیلومتر، احداث و بهسازی پل دورودگاه و بهسازی و تعریض محور دلوار - محمدعامری از جمله این طرح ها هستند.

محمدی زاده تصریح کرد: رفع ۵ نقطه پرتردد و حادثه خیز استان، احداث پل گشویی گناوه، لکه گیری و روکش راه های اصلی و تامین قیر راه های فرعی و روستایی،بهسازی و تعریض محور بندرریگ- گناوه به طول ۱۲ کیلومتر، بهسازی محور جم- سیراف و بهسازی تعریض محور شُنبه- ناصری نیز از دیگر پروژه‌های این تفاهم نامه هستند.

وی ابراز داشت: ۴۰ درصد اعتبار لازم توسط استانداری بوشهر در دوره یکساله(۱۴۰۳) و ۶۰ درصد اعتبار لازم نیز توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در دوره یکساله(۱۴۰۳) تامین و ابلاغ می شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد