Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@22:48:17 GMT

نکوداشت جمشید مشایخی در خانه هنرمندان ایران

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۰۴۸۹

نکوداشت جمشید مشایخی در خانه هنرمندان ایران

مراسم نکوداشت جمشید مشایخی بازیگر سینما و تئاتر کشور به مناسبت هشتاد و چهارمین سالروز تولد این هنرمند فردا درخانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این مراسم علاوه اکران فیلم «بن‌بست وثوق» به نویسندگی و کارگردانی حمید کاویانی که جمشید مشایخی نیز در آن ایفای نقش کرده است، مسعود کیمیایی و بهمن فرمان آرا درباره این هنرمند پیشکسوت به ایراد سخن خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مراسم فردا سه شنبه ساعت 20 در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار و طبق اعلام دست اندرکاران برگزاری این مراسم ورود برای عموم مردم آزاد است. مشایخی متولد پنجم آذر 1313در تهران و از بازیگران پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی تاکنون دربیش از 100 فیلم سینمایی و مجموعه تلوزیونی و تئاتر ایفای نقش کرده است که از جمله جوایز آن می توان به برندهٔ تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در هفتمین دورهٔ جشن خانهٔ سینما بابت ایفای نقش در فیلم بانوی من (1382)، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر بابت ایفای نقش در فیلم گل‌های داوودی (1363)، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر بابت ایفای نقش در فیلم کمال‌الملک (1363) اشاره کرد.  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تئاتر جمشید مشایخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز

ایسنا/فارس تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳ منعقد و از پوستر این رویداد با حضور معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان رونمایی شد.

همچنین در ادامه‌ این مراسم، با حضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه ۱۴۰۳، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، در ادامه‌ این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسئولان دانشگاه شیراز به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که ازسوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب‌ و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشورهای مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • برگزاری آیین نکوداشت ۱۶ اردیبهشت روز مراغه
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز