Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - پپ گواردیولا حتی به بهای قهرمانی در لیگ قهرمانان هم حاضر به تعویض تاکتیک و شیوه خودش نیست. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پپ گواردیولا در آستانه بازی تیمش مقابل لیون  در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان ادعا کرد برخلاف نظر منتقدان، تغییر شیوه و بازی دفاعی، تیم او را به قهرمانی در اروپا نزدیک‌تر نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی منچسترسیتی با یادآوری خاطره تلخ شکست در بازی رفت اظهار داشت: در نیمه اول بازی رفت لیونی‌ها  بهتر بودند. در نیمه دوم ما ابتکار عمل را به دست گرفتیم  اما این کافی نبود. وقتی اولین بازی گروه را آن هم در خانه می‌بازید، شرایط بسیار پیچیده می‌شود. وظیفه‌مان  را با بردن هر 3 بازی بعدی انجام دادیم و خوش شانس بودیم  دیگر حریفان بازی‌هایشان را نبردند. تلاش کردیم تا کار صعود به هفته آخر نکشد و به همین دلیل فردا شانس خوبی داریم تا در ماه فوریه هم در تورنمنت باشیم. یک بازی را باختیم و خیلی خوب به آن شکست واکنش نشان دادیم. واکنش ما عالی بود، با این حال کار هنوز تمام نشده است. باید یک بازی دیگر را ببریم و امیدوار باشیم کار مرحله گروهی تمام شود.

پپ در ادامه افزود: گاهی به من می‌گویند بهتر نیست گاهی دفاعی‌تر بازی کنی؟ هیچ‌کس نمی‌تواند تضمین بدهد با یک سبک خاص، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. هیچ‌کس نمی‌تواند به من بگوید یک سبک دفاعی به من در قهرمانی اروپا کمک خواهد کرد. کار و وظیفه ما متقاعد کردن بازیکنان است.

دی‌فرانچسکو: نمی‌توانم از فروشگاه برای رم انگیزه بخرم!

 

انتهای پیام/

R7879/P1011199/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم

به گزارش "ورزش سه"، الکس دل پیرو به تازگی پس از گذراندن چند سال در لس آنجلس به اروپا بازگشته و تصمیم به نقل مکان به مادرید، پایتخت اسپانیا، به همراه خانواده اش گرفت.

او در این رابطه توضیح داد: «بله، ما قبلاً در لس آنجلس زندگی می کردیم و به دنبال مکانی راحت و بین المللی در اروپا بودیم. ما آن را پیدا کردیم و فکر می کنم بهترین شهر برای ما مادرید باشد.»

دل پیرو ادامه داد: «بچه ها اینجا خوشحال هستند و همه آنها فوتبال بازی می کنند. توبیاس از ختافه به آلکورکون پیوست، ساش هنوز در ختافه است و دوروتیا در المپیا. سطح آموزش در اسپانیا برای پسران و دختران بسیار بالا است.»

دل پیرو در مورد آینده فوتبال ایتالیا گفت: «ما در فصل آینده پنج باشگاه در لیگ قهرمانان خواهیم داشت و نتایج در اروپا در چند فصل گذشته فوق‌العاده بوده است. اگر به جنبه مالی، تلاش ها و سرمایه گذاری هایی که در مقایسه با کشورهای دیگر می توانیم انجام دهیم نگاه کنیم، این می تواند نیمه پر لیوان باشد. ایتالیا با ایده و خلاقیت توانسته نقش مهمی در فوتبال اروپا داشته باشد. راه طولانی برای بازگشت به آنچه در دهه 2000 بودیم در پیش است، اما ما حتی بدون استادیوم های مدرن و با وجود بسیاری از جنبه های منفی در فوتبال خودمان، بازهم گام های مهمی به جلو برداشته ایم.»

دیگر خبرها

  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم