Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:09:47 GMT

کشف ۱۰۰ درصدی جرایم فضای مجازی در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۱۲۹۷

کشف ۱۰۰ درصدی جرایم فضای مجازی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی عصر دوشنبه در حاشیه نشست تخصصی بررسی جرائم سایبری حوزه بانکداری الکترونیک اظهار داشت: در راستای نقابله با جرایم مختلف تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم.

وی اضافه کرد: کشفیات جرایم نقش بسیار مهمی در ایجاد رضایت‌مندی بین مردم دارد و به همین منظور تلاش می‌شود که همه جرایم واقع‌شده کشف شوند و به جرایم نیز در سریع‌ترین زمان رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با تغییرات صورت گرفته در فناوری و ظهور رسانه‌ها و تکنولوژی‌های جدید شاهد تغییراتی در حوزه فضای مجازی هستیم و جرایم این حوزه نیز نسبت به قبل افزایش یافته است.

وی با اشاره به تعداد بالای افراد استفاده کننده از فضای مجازی، تصریح کرد: با تلاش‌های پلیس فتای استان بوشهر میزان کشفیات جرایم مربوط به فضای مجاری ۱۰۰ درصد بوده است و این در حالی است که محل وقوع برخی جرایم خارج از استان بوده است.

سردار واعظی گفت: نشست تخصصی بررسی جرائم سایبری حوزه بانکداری الکترونیک با حضور پلیس فتا و دستگاه قضا به منظور تبادل نظر و هماهنگی لازم با حضور قضات متخصص رسیدگی به جرائم فضای مجازی و کارشناسان پلیس فتا برگزار شده است.

وی تاکید کرد: افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌های جرایم مربوط به فضای مجازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تلاش داریم تا با اتخاذ تدابیر مناسب شاهد رسیدگی بهتر و سریعتر به این پرونده‌ها باشیم.

کد خبر 4468978

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر فرماندهی انتظامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد

چالوس- فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد