Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- یک کمیته داخلی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) قصد دارد، ضرب الاجلی برای پایان دادن به ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه های ایران تعیین کند.

به گزارش بامداد سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، یک کمیته مشورتی فیفا در گزارشی گفت که ممنوعیت ورود زنان ایرانی به ورزشگاه نقض کننده اصول اخلاقی این سازمان است که بر پایان دادن به تبعیض بر مبنای جنسیت تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کمیته فیفا ضمن تقدیر از اقدام ایران در حضور زنان در پخش زنده مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه و همچنین فینال لیگ قهرمانان آسیا، افزود: اما این تصمیم های مقطعی به منزله پایان رسمی این ممنوعیت نیست.
این کمیته در گزارش خود تاکید کرد که فیفا باید به صورت شفاف یک جدول زمانی برای ایران تعیین کند تا این کشور خود را با انتظارات فیفا در این زمینه تطبیق دهد.
کمیته فیفا همچنین تاکید کرد که این سازمان باید در صورت عدم انطباق ایران با این انتظارات، درباره محرومیت های احتمالی در این رابطه هشدار دهد.
به گزارش ایرنا، پیشتر جیانی اینفانتینو رئیس فیفا و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور هواداران زن در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن تمجید کردند.
حدود 800 تماشاگر زن روز 19 آذر ماه امسال، بازی پرسپولیس و کاشیما ژاپن را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا کردند.
شبد**9416**9122

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حضور زنان در ورزشگاه فيفا ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دیدار از نخستین نمایشگاه ملی قرآن در افغانستان اظهار داشت حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سید روح الله حسینی» رایزن فرهنگی ایران در کابل در بازدید از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، با اشاره بر اشتراکات زبانی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، نژادی و زبانی بین ایران و افغانستان تصریح کرد، در این نمایشگاه یکی از بارزترین نقاط اشتراک دو کشور که قرآن کریم است، به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: حضور پررنگ گروه‌های قرآنی و قاریان ایرانی در این نمایشگاه که جلوه دیگری از نزدیکی بیش از پیش ایران و افغانستان را به نمایش گذاشت، نویدبخش شروع تازه‌ای از وزش نسیم روح‌بخش قرآن در دوره حاکمیت جدید، به عنوان ریسمان مستحکم الهی بین دو کشور ایران و افغانستان خواهد بود.

حسینی ادامه داد: این امیدواری اکنون به‌وجود آمده که نمایشگاه قرآن شروعی پربرکت برای استمرار نمایشگاه‌های دیگر در ولایات مختلف افغانستان باشد.

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیمگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 25 غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال