Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد ناظم الشریعه در خصوص برگزاری دومین اردوی تیم ملی فوتسال در راه آماده سازی تورنمنت اسلواکی گفت: از روز شنبه تا دوشنبه با تیم تمرین کردیم. چند بازیکن لژیونر هم به ما اضافه شدند که خسته بودند. سعی کردیم بازیکنان را هماهنگ تر کنیم. لژیونرها آخرین بار چند ماه پیش با ما بودند. کار سخت است. علی اصغر حسن زاده یک مقدار مصدوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم در کارها زیاد از این بازیکن استفاده نکنیم. حسین طیبی و محمدرضا سنگ سفیدی هم به ما اضافه شدند. چون روز پنجشنبه این هفته مسابقات لیگ برگزار می شود، نمی توانستیم کار خاصی انجام بدهیم چون امکان مصدومیت بازیکنان وجود داشت. به هر حال زمان برای هماهنگی کم است.

وی در خصوص وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی تاکید کرد: سنگ سفیدی قراردادش با تیم ایتالیایی را نشان داد. ما از او خواستیم به این اردو بیاید تا وضعیتش را ارزیابی کنیم و اگر خوب نبود، کنارش بگذاریم. به هر حال شرایط این بازیکن بد نبود. او تیمش را مشخص کرده و فقط صدور ویزای کارش باقی مانده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص کناره گیری قدرت بهادری از اردوهای این تیم، خاطرنشان کرد: قدرت یک مشکل خانوادگی داشت که به او اجازه دادیم اردو را ترک کند. اگر مشکل قدرت حل شود به ما اضافه خواهد شد و اگر نشد که کار را جلو می بریم.

ناظم الشریعه در ادامه به جلسه اش با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال اشاره کرد و گفت: یکشنبه شب بود که بازیکنان را به استخر ساختمان «پک» بردیم و کی روش را در استخر دیدم. حدود یک ساعت با کی روش صحبت کردم. تلاش می کنم از تجربیات کی روش استفاده کنم. کی روش حواسش به فوتسال هم هست و نتایج و اتفاقات آنرا پیگیری می کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در خصوص آرایش جدید صورتش و گذاشتن سبیل هم با خنده اظهار کرد: به هر حال تنوع هم بد نیست.

کد خبر 4468573 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران علی اصغر حسن زاده فوتسال قدرت بهادری محمد ناظم الشریعه کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان نسبت به صعود ۳ تیم فارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام‌ ملت‌های آسیا - ۲۰۲۳؛ زور چین به تاجیکستان نرسید ضیافت پنالتی‌ها را تاجیکستان از امارات برد/ شگفتی‌سازی فارسی زبان‌ها ادامه دارد

دیگر خبرها

  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است