Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی آخرین وضعیت تعطیلی مدارس این استان را به علت بارش برف، اعلام کرد.

نقی هجرتی اظهار کرد: به دلیل کوهستانی بودن منطقه و بارش برف سه شنبه ۶ آذرماه برخی مدارس روستاهای شهرستان اسفراین و فاروج تعطیل است.

هجرتی افزود: تمامی مدارس شهرستان فاروج در روستاهای امیرآباد، محمدآباد، احسان آباد، باغ محله، زینکانلو، مردکانلو، قره گل، طبریان خسرویه، پیره، پسکن، جنجال آباد، قره جقه، گوگ دره، دالینجان ترکیه، قلعه صفا، قره چشمه، بهار و اسطرخی به علت بارش برف در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سایر مدارس شهرستان فاروج، سه شنبه دایر است.

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی همچنین بیان کرد: شهرستان اسفراین تنها مدارس روستاهای درپرچین، سرخ قلعه، کریم آباد علیا و سفلی به سبب بارش برف و روستای کلاته سنجر به علت آبگرفتگی معابر تعطیل اعلام و سایر مدارس شهرستان اسفراین دایر است.

هجرتی تاکید کرد: مدارس سایر شهرستان های خراسان شمالی دایر است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ایلناز با محمود همخوابی کرد تا ازدواج کنند! / آبروی دختر ترکمن رفت و او ... تجاوز مرد به زن غریبه جلوی چشمان زنش! / مهیار من را عذاب می داد! + جزییات زیباترین زن دنیا از نظر رییس جمهور هیز کیست؟!+عکس ناهید در زندان بود که شوهرش به خواستگاری دختران پولدار رفت! هومن خان آمپول زن به دختران جوان تجاوز می کرد +عکس زنم جمیله در چشمانم زل زد و گفت با پسر عمویش عشق بازی می کند ! گفتگو اختصاصی با خشن‌ترین کیف قاپ پایتخت / او زن تهرانی را به کما برد + فیلم و عکس رفتار زشت خانم دکتر دندانپزشک تهرانی با دختری به نام رعنا مریم و عباس 5 سال شب و روز گره زدند تا عروس و داماد شوند + عکس همخوابی کثیف زن جوان تهرانی با دوست صمیمی شوهرش / فریدون خیلی به من محبت می کرد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عقیم شدن یک مرد توسط 4 هم سلولی در زندان+عکس دخترهایی که با ما دوست می شدند فکر می کردند پولدار هستیم+ عکس زلزله امشب کرمانشاه بازهم پیش بینی شده بود / گفتگو با دکتر برهمند / مسوولان به پیش بینی من توجه نمی کنند!! زندگی گمشده زنان در جایی به نام "فراموش آباد"

منبع: رکنا

کلیدواژه: بارش برف تعطیلی مدارس خراسان شمالی مدیر روابط عمومی آموزش اخبار خراسان شمالی تعطیلی مدارس خراسان شمالی عکس فیلم تجاوز ایران زندگی ازدواج مرد قتل زن ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «شدت بارش‌های هشدار نارنجی امروز شنبه ( ۱۵ اردیبهشت) استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب غرب فارس، نیمه شمالی خراسان جنوبی، شرق و شمال شرق سمنان، نیمه جنوبی بوشهر، شمال غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی است و برای روز دوشنبه (۱۵ اردیبهشت) رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه و شمال قزوین پیش‌بینی می‌شود.»
در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.
امین حسین نقشینه افزود: «علاوه بر هشدار نارنجی در استان‌هایی که گفته شد در حقیقت از امروز تا سه‌شنبه در کل کشور شاهد بارش باران خواهیم بود. امروز شنبه ( ۱۵ اردیبهشت) در استان‌های ساحلی خزر، خراسان‌های شمالی رضوی، نقاط شمال غرب، غرب، جنوب غرب کشور، بوشهر، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز شاهد بارش هستند. یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در شمال غرب و شمال کشور بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.»
نقشینه ادامه داد: «دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) موج بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) نیز نیمه شمالی کشور بارش خواهد داشت.»
بارش پراکنده و گاهی رگبار باران در تهران همچنان ادامه دارد و به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بعد از ظهر امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت) وزش باد شدید در تهران نیز پیش‌بینی می‌شود.» بیشینه دمای تهران ۲۴ درجه سانتی‌گراد است.

بیشتر بخوانید:
بارش‌های فراوان بهاری ادامه دارد ؛ صدور هشدار نارنجی برای این استان‌ها

کد خبر 849034 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي استان خراسان رضوی

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی