Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان از امروز سه شنبه ۶ آذرماه برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی قرار می‌گیرد.

بدینوسیله به اطلاع كلیه داوطلبان متقاضی شركت در آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران در سال 1397 می‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز پنجشنبه مورخ 97/09/08 در شهر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا كلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.


نحوه‌ و زمان پرینت كارت شركت در آزمون


كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه مورخ 97/09/06 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا كلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شركت‌ در آزمون‌، برای شركت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، كد ملی، سال تولد و ...) از كارت شركت در آزمون خود یك نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و همچنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.
‌ ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 5 ، 6 ،7 و 8 (شامل نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، كد ملی، دین و مذهب )كارت شركت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور حداكثر تا تاریخ 8/9/97 منحصراً به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.Sanjesh.org قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.
2- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس می باشد و یا چنانچه عكس روی كارت وی دارای اشكالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و یا اشتباه عكس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشكل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
تذكر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شركت در آزمون كه بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
د‍ ـ تذكرهای‌ مهم‌ :
1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است.
2- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز پنجشنبه 97/09/08 آغاز می‌گردد.
3- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
4- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و یك سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
5- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله كیف دستی، ساك دستی، پیجر، ساعت هوشمند، دستبند همشمند، انگشتر هوشمند ،تلفن همراه، جزوه، كتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اكیداً خودداری نمایند. بدیهی است كه به همراه داشتن هر كدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.
6- مخدوش نمودن و پاره نمودن اوراق امتحانی، تعلل در ارائه مدارك امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می‌گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از آزمون استخدامی آتش نشانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مسلمی نائینی, ­رئیس جهاددانشگاهی در حوزه امتحانی دانشگاه شهید بهشتی گفت: این آزمون با حضور ۴۰۷ هزار داوطلب در ۳۱ استان کشور برگزار شد. به مسلمی، بیش از ۱۹ هزار نفر در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاوره در این آزمون پذیرفته می‌شوند. رئیس جهاد دانشگاهی گفت: نتیجه آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» در اواسط خرداد اعلام خواهد شد. مسلمی گفت: این آزمون در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر برگزار شد. به گفته رئیس جهاد دانشگاهی، بیش از ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی مسئول برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش بودند. مسلمی گفت: تاکنون هیچ مشکلی از برگزاری آزمون گزارش نشده و به سلامت برگزار شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد