Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@03:48:10 GMT

ترامپ شبکه تلویزیونی تاسیس می کند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۲۶۴۲

ترامپ شبکه تلویزیونی تاسیس می کند

رکنا: رئیس جمهور آمریکا بررسی امکان راه اندازی شبکه جهانی (تلویزیونی) را خواستار شد که چهره آمریکا را آنگونه که هست به جهانیان نشان دهد.

دونالد ترامپ Trump در حساب توئیتری خود نوشت: در حالی که شبکه سی ان ان براساس رتبه بندی ها در داخل آمریکا عملکرد خوبی نداشته، در خارج از خاک آمریکا هم توان رقابت کمی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی ان ان در سراسر جهان با صدای بلند به شکلی ناعادلانه و غلط آمریکا را به تصویر می کشد. باید کاری کرد، از جمله امکان راه اندازی شبکه جهانی که ما را واقعا آنگونه که هستیم به جهانیان نشان دهد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پگاه مجذوب مرد با نفوذ شهر شد / او نمی دانست شوهرش 3 زن دیگر دارد تجاوز به دختر دبیرستانی داخل سرویس مدرسه / آبمیوه را که خوردم فقط خنده های شیطانی اکبر را می فهمیدیم ! پیشنهاد بی شرمانه یک مرد به مادر دزد خانه اش! / فیلمی که افشا کرد! کار زشت سوسن و دخترخاله اش با زن فالگیر / از گروگانگیری تا دوستی با نامزد مشتری محمد بن سلمان: انگشتان خاشقچی را برای من بیاورید! روایت متفاوت از دختری به نام شیوا / از عشق و حال در «فرمانیه» تا اشک و آه در «قرنطینه» ایلناز با محمود همخوابی کرد تا ازدواج کنند! / آبروی دختر ترکمن رفت و او ... مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماجرای بخششی که به یک روستا جان داد / علی پسری که شاهد سلاخی شدن پدر و مادرش با تبر بود +عکس اعدام 3 قاتل جنجالی صادق برمکی جوان مهابادی اجرا می شود / حکم قطعی شد+فیلم صحنه قتل جزئیات جدید معافیت فرزندان آزادگان و جانبازان از خدمت سربازی فیلمی از لحظه هایی که مرگ انسان ها را غافلگیر می کند رفتار زشت خانم دکتر دندانپزشک تهرانی با دختری به نام رعنا یک ماه از گم شدن «آیناز» می‌گذرد خان دایی قیصر 84 ساله شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: ترامپ Trump رئیس جمهور آمریکا رقابت شبکه تلویزیونی آمریکا ترامپ عکس فیلم زندگی ایران تجاوز ازدواج مرد زن ساعت عقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی