Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با انجام خدمت دوره ضرورت فرزندان شهدا و جاویدالاثر اظهار کرد:تمامی فرزندان پسر شهدا و جاویدالاثر‌ها از انجام خدمت دوره ضرورت معاف هستند.

سردار کمالی افزود: به ازای هر شهید  و یا آزاده با حداقل ۲۴ ماه سابقه اسارت یا جانبازی با حداقل ۲۵% جانبازی فاقد فرزند پسر، یک نفر از برادران آن‌ها از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: به ازای هر ۲۴ ماه آزادگی، ۲۵%جانبازی یک نفر از فرزندان آزادگان و جانبازان معاف می‌شوند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص معافیت کسانی که مدت جانبازی و حضور در جبهه یا مدت آزادگی و اسارت آن‌ها در حد معافیت یک فرزند آنان نیست، گفت: معافیت این افراد با درصد جانبازی، مدت حضور در جبهه و مدت دوران اسارت محاسبه می‌شود.

سردار کمالی افزود: به موجب ابلاغیه شماره ۸/۵/۲۱۰/م/۴/ن مورخ ۱۶/۲/۹۲ ستاد کل نیر‌های مسلح، تلفیق باقیمانده سوابق جبهه جانبازی و آزادگی ایثارگران به منظور بهره مندی فرزند دیگر آنان از معافیت بلامانع اعلام شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر انجام خدمت دوره ضرورت مشمولان جانباز دارای حداقل ۱۰% جانبازی چگونه است؟، بیان کرد: تمامی مشمولان جانباز دارای حداقل ۱۰% جانبازی از انجام خدمت دوره ضرورت معاف هستند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: یک فرزند خوانده قانونی پسر جانبازی که برابر گواهی بنیاد شهید و امور ایثارگران صاحب فرزند نمی‌شود از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می‌شود.

سردار کمالی در خصوص ازدواج مشمولان با زنان دارای ۲۵% جانبازی، بیان کرد: مشمولانی که با جانبازان اناث دارای ۲۵% جانبازی و بالاتر ازدواج کنند و بصورت موقت از خدمت معاف وی شوند، پس ازگذشت ۵ سال معافیت موقت آنان در صورت استمرار ازدواج، به معافیت دائم تبدیل می‌شود.

وی در پایان افزود: تمامی مشمولان سال ۹۰ (متولدین ۷۲ و قبل) که به سن مشمولیت رسیده و در سال ۹۰ غایب نبوده‌اند و بر اساس قانون خدمت وظیفه به دلیل ادامه تحصیل به خدمت اعزام نده اند یا درحال خدمت هستند در شمول مقررات کسر خدمت ابلاغی سال ۹۰ قرار می گیرند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سرمایه جانبازان بنیاد شهید و امور ایثارگران زنان ازدواج قانون جانبازان پارس معافیت آزادگان جزئیات فرزندان خدمت سربازی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات وعده صادق در پاسخ به تحرکات رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

کد خبر 6092975 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟