Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خارج از خانه مقابل تیم مس شهر بابک شکست خورد.
در هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس مقابل میزبان خود تیم مس شهر بابک با نتیجه ۲ بر ۱ تن به شکست داد.
تک گل تیم شهرداری بندرعباس را سهیل هزار جریبی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جدول رده بندی گروه دوم نماینده بندرعباس با کسب ۱۵ امتیاز همچنان پس از تیم ۲۰ امتیازی آرمان گهر سیرجان دوم است.
فصل جدید مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور پس از کنار گذاشته شدن تیم های صبای قم و راه آهن تهران با شرکت ۲۶ تیم در دو گروه سیزده تیمی در حال برگزاری است.
نماینده بندرعباس در گروه دوم با تیم های استقلال رامشیر ، آرمان گهر سیرجان ، مس شهر بابک ، پاس همدان ، بعثت کرمانشاه ، نیروی زمینی تهران ، خیبر خرم آباد ، شهدای بابلسر ، نفت امیدیه ، شهرداری فومن ، نفت و گاز گچساران و پرسپولیس گناوه همگروه است.
در گروه الف نیز تیم های داماش گیلان، اتحاد کامیاران ، چوکا تالش ، شهرداری بم ، مس نوین کرمان ، استقلال اهواز ، کاسپین قزوین ، شهرداری همدان ، فولاد نوین اهواز ، مقاومت تهران ، سردار بوکان ، ایرانجوان بوشهر و خوشه طلایی ساوه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
در پایان این بازی ها تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور صعود می کنند.
تیم های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.
ضمن اینکه دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت های لیگ دسته سه سقوط خواهند کرد.
نماینده بندرعباس چهارمین فصل حضور خود را در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور تجربه مى کند.
هدایت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را آرش برهانی ملی پوش سابق فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران بر عهده دارد.
تیم شهرداری در فصل گذشته این رقابت ها با سرمربیگرى على نیکبخت پس از عملکرد درخشان در مرحله مقدماتی، در دور دوم عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشت و از صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازماند.
انتهای پیام/ب

پیروزی تیم فوتبال مس شهربابک مقابل شهرداری بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟

خبرگزاری فارس از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس گزارشی تهیه کرده است.

این خبرگزاری نوشت: امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیر‌ها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

tags # بندرعباس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی