Web Analytics Made Easy - Statcounter

نساجی در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با سپیدرود رشت دیدار خواهد کرد که قضاوت آن بر عهده علیرضا فغانی است

به گزارش خبرگزاری ایلنا،از سری رقابت‌های فوتبال لیگ برترهفته چهاردهم جام خلیج فارس، دیداری حساس بین دو تیم شمال کشور ،نساجی مازندران و سپیدرود رشت در استادیوم شهیدوطنی برگزار خواهد شد .

قضاوت این بازی بر عهده علیرضا فغانی داور بین اللملی کشور مان خواهد بود،وی  متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در کاشمر، فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان انگلیسی و فوق لیسانس رشته مدیریت ورزشی از دانشگاه آزاد است، شغل اولش کارمند شهرداری تهران و پیش ازکار قضاوت، فوتبالیست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فغانی، دو دیدار مهم دیگر را برای نساجی قضاوت کرده است.

به گزارش ایلنا،در این دیدار، آقایان بابک داوری و امیر مبشر بعنوان کمک و سید مهدی سیدعلی بعنوان داورچهارم فغانی را همراهی خواهند کرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی جام خلیج فارس فارغ التحصیل فوتبال لیگ برتر فوتبال نساجی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد