Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@16:17:34 GMT

ناظم الشریعه: کی‌روش حواسش به فوتسال هم هست

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۳۷۷۲

صراط:

سیدمحمد ناظم الشریعه در خصوص برگزاری دومین اردوی تیم ملی فوتسال در راه آماده سازی تورنمنت اسلواکی گفت: از روز شنبه تا دوشنبه با تیم تمرین کردیم. چند بازیکن لژیونر هم به ما اضافه شدند که خسته بودند. سعی کردیم بازیکنان را هماهنگ تر کنیم. لژیونرها آخرین بار چند ماه پیش با ما بودند. کار سخت است. علی اصغر حسن زاده یک مقدار مصدوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم در کارها زیاد از این بازیکن استفاده نکنیم. حسین طیبی و محمدرضا سنگ سفیدی هم به ما اضافه شدند. چون روز پنجشنبه این هفته مسابقات لیگ برگزار می شود، نمی توانستیم کار خاصی انجام بدهیم چون امکان مصدومیت بازیکنان وجود داشت. به هر حال زمان برای هماهنگی کم است.

به گزارش مهر وی در خصوص وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی تاکید کرد: سنگ سفیدی قراردادش با تیم ایتالیایی را نشان داد. ما از او خواستیم به این اردو بیاید تا وضعیتش را ارزیابی کنیم و اگر خوب نبود، کنارش بگذاریم. به هر حال شرایط این بازیکن بد نبود. او تیمش را مشخص کرده و فقط صدور ویزای کارش باقی مانده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص کناره گیری قدرت بهادری از اردوهای این تیم، خاطرنشان کرد: قدرت یک مشکل خانوادگی داشت که به او اجازه دادیم اردو را ترک کند. اگر مشکل قدرت حل شود به ما اضافه خواهد شد و اگر نشد که کار را جلو می بریم.

ناظم الشریعه در ادامه به جلسه اش با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال اشاره کرد و گفت: یکشنبه شب بود که بازیکنان را به استخر ساختمان «پک» بردیم و کی روش را در استخر دیدم. حدود یک ساعت با کی روش صحبت کردم. تلاش می کنم از تجربیات کی روش استفاده کنم. کی روش حواسش به فوتسال هم هست و نتایج و اتفاقات آنرا پیگیری می کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در خصوص آرایش جدید صورتش و گذاشتن سبیل هم با خنده اظهار کرد: به هر حال تنوع هم بد نیست.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کی روش ناظم الشریعه فوتسال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد

رقبای تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۴ اوایل خرداد مشخص خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان روز یکشنبه 26 مِی (6 خردادماه) در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

شمس: حضور در «سید یک» جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد

این رقابت‌ها با حضور 24 تیم در شش گروه چهار تیمی در شهرهای تاشکند، اندیجان و بخارا از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر (24 شهریور تا 15 مهرماه) برگزار می‌شود.

سیدبندی جام جهانی فوتسال 2024 به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان، برزیل، اسپانیا، آرژانتین، پرتغال و ایران

سید 2: قزاقستان، پاراگوئه، اوکراین، مراکش، تایلند و پاناما

سید 3: کاستاریکا، گواتمالا، ونزوئلا، نیوزیلند، کوبا و لیبی

سید 4: افغانستان، آنگولا، کرواسی، فرانسه، هلند و تاجیکستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • ما جز با رعیتِ خود دیگر با کسی جنگ نداریم!
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی