Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کوهدشت با اشاره به تجهیز کشتارگاه دام این شهرستان به سیستم پیش‌سرد گفت: توسط بازرسان این شبکه ۱۲هزار و ۹۹۴ کیلو فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف به‌صورت بهداشتی در کوهدشت معدوم شد. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

میثم شیرنسب در گفت‌وگو با خبرنگار در تسنیم در کوهدشت از تجهیز کشتارگاه دام این شهرستان به سالن پیش‌سرد خبر داد و اظهار داشت: نگهداری لاشه‌های دام پس از ذبح در این سالن سبب سالم‌سازی گوشت و از بین‌رفتن اجرام بیماری‌زا هم‌چون عوامل بیماری تب مالت و تب خون‌ریزی‌دهنده کریمه کنگو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گوشت استحصالی در سالن پیش‌سرد و در دمای صفر تا 4درجه سانتی‌گراد به‌مدت 24 ساعت نگهداری می‌شود، افزود: سیستم پیش‌سرد کشتارگاه کوهدشت ظرفیت 50 لاشه گاو و 500 لاشه گوسفند را دارد.

قیمت مرغ، گوشت، لبنیات در شیراز امروز سوم آذر+ جدولبیش از 1500 تن گوشت و برنج با قیمت مصوب در استان فارس توزیع شدقیمت لبنیات، گوشت و مرغ در بازار اصفهان؛ دوشنبه 5 آذرماه+ جدول

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کوهدشت مجموع کشتار طی 8 ماه گذشته در کشتارگاه دام این شهرستان را بالغ بر 4هزار و 881 رأس دام سبک و 2هزار و 139 دام سنگین دانست و عنوان کرد: هم‌چنین توسط بازرسان کشتارگاه شبکه دامپزشکی شهرستان کوهدشت 12هزار و 994 کیلو فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف از چرخه مصرف خارج و به‌صورت بهداشتی معدوم شده‌است.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: با دقت و هوشیاری مسئول بهداشتی یکی از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیرجند سه هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده به علت سپتی سمی حاد (یک نوع عفونت خون جدی) ضبط و قبل از ورود به چرخه مصرف انسانی خارج و به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه منتقل شد.

حمزه ئی با تشکر از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی مسئول بهداشتی کشتارگاه از همکاری و همراهی مدیریت و عوامل کشتارگاه طیور نیز قدردانی کرد.

حمزه ئی گفت: همشهریان می‌توانند هر گونه گزارش تخلف از طریق سامانه تلفنی ۰۵۶ - ۳۲۲۱۴۳۶۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان