Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چند روز گذشته و با وجود برف و کولاک در برخی محورها و جاده‌های استان جمعیت هلال احمر آسیب دیدگان را امداد رسانی کرد. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، بارش باران و برف در برخی مناطق و شهرهای استان اصفهان علاوه بر اینکه سبب شادمانی مردم شد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی مشکلاتی برای مسافران ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منازل برخی از شهروندان دچار آب گرفتگی شد و برخی از مسافران نیز گرفتار برف و کولاک شدند. در 48 ساعت گذشته نیاز به امدادرسانی بیشتری در اصفهان احساس شد به همین دلیل جمعیت هلال احمر استان به یاری شهروندان و مسافران شتافته و اقدامات لازم را انجام دادند.

در 48 ساعت گذشته و با توجه به سفرهای مردم امدادرسانی‌ها به ویژه در جاده‌هایی که به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود شده بودند بیشتر شد. نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر اصفهان و برخی شهرستان‌ها مانند سمیرم و فریدونشهر به یاری شهروندان و مسافران شتافته و آنها را یاری کردند.

امدادرسانی به 203 حادثه دیده در 48 ساعت گذشته

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این زمینه گفت: امدادگران اصفهانی به 203 حادثه دیده در 48 ساعت گذشته خدمات ارائه دادند.

محسن مومنی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان و بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی و محل اسکان عشایر و روستاها و نیز برخی مناطق شهری که بر اثر آن تعدادی از هم استانی‌ها گرفتار برف و کولاک و تعدادی از منازل دچار آبگرفتگی شدند، اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته، به 60 نفر از هم استانی‌ها در این مناطق که بر اثر بارندگی دچار حادثه شده بودند امدادرسانی انجام شده است .

وی افزود: در این عملیات‌ها جمعیت هلال احمر استان با به کارگیری 14 تیم عملیاتی شامل 49 نفر نجاتگر و با خودروهای کمکدار و تجهیزات تخلیه آب پمپ های آبکش و کف کش، اقدام به امدادرسانی به تعداد 72 نفر حادثه دیده در آبگرفتگی و سیل کرد.

سیل و برف در 19 استان کشور /5هزار نفر امدادرسانی شدندامدادرسانی به 110 نفر از عشایر گرفتار در برف و کولاک چهارمحال و بختیاریسیل و برف در 15 استان /چهار نفر در گیلان مفقود شدند

جاده‌های مواصلاتی سمیرم و فریدونشهر 131 نفر را گرفتار کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان بیان کرد: برف و کولاک در جاده‌های مواصلاتی شهرستان‌های سمیرم و فریدونشهر نیز  131 نفر را گرفتار کرد که تیم‌های عملیاتی این جمعیت با جابجایی افراد و توزیع پتو، نایلون و اقلام غذایی اقدام به امدادرسانی به آنها کردند.

وی به مسافران و رانندگانی که قصدسفر به مناطق کوهستانی را دارند توصیه کرد باتوجه به شرایط جوی و بارندگی‌های آتی از ایمنی خودرو خود مطمئن شده و با خود زنجیر چرخ و اقلام غذائی و البسه کافی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

R41346/P1486/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)