Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ناتینگهام فارست به تمجید از خرید ایرانی خود پرداخت.

به گزارش ایسنا، کریم انصاری‌فرد بعد از جدایی از المپیاکوس اکنون بازیکن ناتینگهام فارست است. او البته دقایق کمی برای تیمش به میدان رفته است.
آیتور کارانکا، سرمربی ناتینگهام درباره حضور این بازیکن گفت: ما کریم را به خوبی می‌شناسیم. او بازیکن خوب و تاثیرگذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی برابر ترینیداد توانست گلزنی کند. با این حال نیاز داریم که یک بازیکن باانگیزه و با اعتماد به نفس را در اختیار داشته باشیم. او از نگرش خوبی برخوردار است قطعا در آینده بیش‌تر برای تیم بازی خواهد کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریم انصاری فرد ناتینگهام فارست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است

به گزارش "ورزش سه"، کوبارسی، مدافع بارسلونا، در فاصله سه ماه گذشته، به سرعت از یک بازیکن آکادمی به بازیکن ثابت بارسلونا تبدیل شد. بلوگرانا قرار است برای تضمین آینده‌اش قرارداد جدیدی را به او پیشنهاد دهد.

این بازیکن ۱۷ ساله بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی دارد و در ماه‌های اخیر نزدیک به پیوستن به منچستر سیتی بود، اما این اتفاق رخ نداد و پس از آن هیچ نشانه‌ای مبنی بر جدایی او از این باشگاه وجود نداشته است. حالا طبق گفته نشریه آاِس، نمایندگان بارسا ژانویه فصل آینده یک قرارداد پنج ساله جدید به او خواهند داد.

او در حال حاضر نمی‌تواند قرارداد بلندمدت ببندد اما وقتی به ۱۸ سالگی برسد مجاز است قراردادهای سه سال به بالا را امضا کند و بدین ترتیب بارسلونا از این حیث دچار مشکل نخواهد شد.

این قرارداد در سال آینده از ۴ میلیون یورو در هر فصل شروع می‌شود و در سال ۲۰۲۹ به ۱۲ میلیون یورو در فصل افزایش می‌یابد. اگرچه انتظار می‌رود حقوق او در سال‌های آینده افزایش پیدا کند.

این قرارداد همچنین یک بند آزادسازی هم خواهد داشت که گفته می‌شود با توجه به اینکه بارسلونا نمی‌خواهد او را از دست بدهد، بین ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد یورو خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران