Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم پالیزگیر شامگاه  دوشنبه در چهاردهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان، اظهار کرد: جلسات ستاد بازآفرینی شهری در سطح این شهرستان به‌طور مرتب برگزار می‌شود و نتایج حاصله از این جلسات هم که در راستای تهیه و تدوین برنامه اقدام مشترک بوده به ستاد استان ارسال‌شده است.

وی با اشاره به اینکه بحث تخصیص اعتبارات برای اجرای اقدامات حوزه بازآفرینی را در کمیته برنامه‌ریزی دنبال کرده‌ایم، افزود: برای بهسازی معابر شهری گلسار ۲۵۰ میلیون تومان، به‌منظور رسیدگی به وضعیت بافت‌های فرسوده شهری هشتگرد ۴۳۸ میلیون تومان و برای بهسازی معابر شهر چهارباغ حدود  ۴۰۰ میلیون تومان تخصیص داده‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ساوجبلاغ بابیان اینکه برای پروژه احداث فرهنگسرای شهر چهارباغ نیز ۸۵۰ میلیون تومان اختصاص‌یافته است، گفت: سهم شهرداری و اعتبارات تملک دارایی در این خصوص مشخص‌شده است، میزان اعتبارات که از طریق ستاد بازآفرینی برای شهرستان ساوجبلاغ مشخص خواهد شد را منظور خواهیم کرد تا بر اساس بتوانیم برنامه‌های اقدام مشترک را پیش برده و پروژه‌ها را در سطح شهرستان عملیاتی کنیم.

کد خبر 4469161

منبع: مهر

کلیدواژه: بافت فرسوده فرمانداری ساوجبلاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه

(تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است