Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهلمین دوره جشنواره سینمایی سه قاره نانت فرانسه سه فیلم پویانمایی ایرانی را در قالب یک فیلم بلند با عنوان «کلاغه و گنجشک شگفت‌انگیز» روی پرده برد. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون اعلام کرده است، این جشنواره که از سال 1979 آغاز به کار کرده است به سینمای قاره‌های آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین می‌پردازد و پس از جشنواره کن، مهم‌ترین رویداد سینمایی فرانسه به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

 

در چهلمین دوره این جشنواره که از 29 آبان 1397 (20 نوامبر 2018 میلادی) آغاز و تا 6 آذر (27 نوامبر) در نانت فرانسه ادامه می‌یابد سه فیلم پویانمایی از تولیدات قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان‌های  روزی کلاغی» ساخته عبدالله علیمراد،  کلاغی که می‌خواست قویترین باشد» ساخته محمدعلی سلیمان‌‌‌زده و «گنجشک و پنبه‌د‌انه» ساخته مرتضی احدی در قالب یک فیلم بلند با عنوان «کلاغه و گنجشک شگفت‌انگیز» به نمایش گذاشته شد.

این فیلم در اکتبر سال 2007 میلادی نیز در فرانسه به نمایش عمومی در آمده بود

جشنواره فیلم سه قاره (Three Continents Festival) به همت دو برادر به نام‌های فیلیپ و آلن ژلادو در سال 1979 پایه‌گذاری شد و هدف آن پشتیبانی از استعدادهای جدید فیلم‌سازی بود.

 سینمای ایران در دوره‌های مختلف این رویداد بزرگ سینمایی حضور موفقی را تجربه کرده است وسینماگران ایرانی جایزه‌های زیادی را از این جشنواره به‌دست آورده‌اند.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران انیمیشن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره پرواز بادبادک ها در ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این جشنواره با همکاری هیات ورزش‌های همگانی ، اداره های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش  و با هدف شادی و نشاط دانش آموزان در کنالر والدینشان و ترویج بازی های خانوادگی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • جشنواره پرواز بادبادک ها در ایوانکی
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی