Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام لاسمی بازیگر نقش محبوب قلقلی گفت:پیشنهاد کاری برای برنامه‌های کودک را حتما قبول می‌کنم چرا که دوست دارم برای بچه‌های امروزی کار کنم.

وی با بیان اینکه حدود یک سالی است که در مشهدزندگی می‌کنم،گفت:دو کار تئاتر انجام دادم که از نظر شرایط مالی خوب نبود و این روز‌ها در خانه بیکار هستم.

لاسمی ادامه داد:فیلم «سندباد و سارا» به تهیه کنندگی غلامرضا آزادی را بازی کردم اگرچه این فیلم مدتها آماده نمایش است اما متاسفانه هنوز اکران نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ شهرام لاسمی با عمو قناد برنامه‌های آموزشی برای نسل کودک و نوجوان را اجرا می‌کرد و قلقلی نام داشت. این هنرمندمدتی در شمال کشور  به اسباب‌بازی فروشی پناه برد و این روزها در مشهد زندگی می کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تئاتر بازی کودک و نوجوان مشهد عمو قناد شهرام لاسمی مجری برنامه کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ

آفتاب‌‌نیوز :

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Nexon در حال ساخت یک بازی MMORPG بر اساس مجموعه بازی تاج و تخت است.

به نقل از منبعِ Redanian Intelligence، این بازی در شمال قاره «وستروس» جریان دارد و مکان‌هایی همچون شهر «وینترفل» و «دیوار» در بازی حضور دارند. احتمال حضور مناطق دیگر دنیای نغمه یخ و آتش هم وجود دارد، اما این منبع فقط حضور شمال را می‌تواند تایید کند. وقایع این بازی بین فصل چهارم و پنجم سریال جریان دارد، هنگامی که «روس بولتون» مقام نگهبان شمال را در اختیار داشت و «جان اسنو» و «سمول تارلی» همچنان در دیوار حضور داشتند.

- اشخاص ذکر شده و همچنین نام‌های دیگر داستان بازی تاج و تخت به‌عنوان NPC در بازی حضور دارند و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را ملاقات کنند، اما صداپیشگی آن‌ها توسط بازیگران سریال Game of Thrones انجام نشده است. صداپیشگان جدیدی در نقش این شخصیت‌ها صحبت خواهند کرد و تلاششان بر این است که تا حد امکان نحوه حرف زدن بازیگران سریال را تقلید کنند.

- ظاهرا این بازی دارای یک کمپین داستانی آنلاین خواهد بود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری