Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:37:27 GMT

آینده اوزیل در آرسنال، در هاله ابهام

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۴۹۹۱

آینده اوزیل در آرسنال، در هاله ابهام

مسوت اوزیل در جریان بازی آرسنال و بورنموث از سوی اونای امری به دلیل عدم آمادگی بدنی کافی روی نیمکت نشانده شد تا آینده‌ی این ستاره‌ی آلمانی در آرسنال با سوال‌هایی مواجه شود.

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل این روزها در بازیهای آرسنال در خارج از خانه روز به روز بیشتر روی نیمکت می‌نشیند و این باعث شده آینده‌ی او در این باشگاه در هاله‌ای از ابهام فرو برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اونای امری سرمربی توپچی‌ها روز یکشنبه در جریان پیروزی آرسنال بر بورنموث، اوزیل را نیمکت نشین کرد و گفت تعداد بالای بازی‌ها باعث شده اوزیل به استراحت نیاز داشته باشد. این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی ماه گذشته گفته بودند اونای امری از بازی ضعیف اوزیل مقابل کریستال پالاس که به توقف آرسنال منجر شد ناراحت بوده و به عقیده‌ی این رسانه‌ها، علت اصلی نیمکت‌نشینی اوزیل مقابل بورنموث همین بوده است.


بازی با بورنموث بعد از کریستال پالاس، اولین بازی خانگی آرسنال بود. اوزیل در این بازی روی نیمکت نشانده شد و حتی خود را در کنار زمین گرم نمی‌کرد چون می‌دانست که وارد زمین نخواهد شد. به عقیده‌ی روزنامهی‌ انگلیسی میرر، اونای امری با نیمکت‌نشین کردن اوزیل پیام روشنی برای او و بازیکنان دیگرش فرستاده است.

 

این اولین بار نیست که امری نسبت به اوزیل سخت‌گیری می‌کند. او در اوایل فصل هم به صورت علنی گفته بود که از ستاره‌ی آلمانی‌اش انتظار بیشتری دارد. به گزارش میرر، در اوایل فصل هم اوزیل یک بار بعد از آنکه به او گفته شده بود در صورتیکه تلاشش را بیشتر نکند موقعیت و جایگاهش در تیم ممکن است به خطر بیفتد، اعلام کرد به دلیل دچار شدن به سرماخوردگی بیمار شده و به همین خاطر از حضور در تمرینات آرسنال و بازی این تیم مقابل وستهام خودداری کرد.

 

با وجود اینکه نیمکت‌نشینی اخیر اوزیل باعث شد در رسانه‌ها مطالب زیادی درباره‌ی روابط سرد امری و اوزیل منتشر شود ولی امری هر گونه درگیری بین او و اوزیل را تکذیب کرده و گفت فعلاً تنها چیزی که برای توپچی‌ها اهمیت دارد سفر به اوکراین برای بازی با وورسکلا پولتاوا در لیگ اروپا است.

 

مسوت اوزیل آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسوت اوزیل آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس‌های اعجاب‌انگیز مسوت اوزیل / فیلم

پاس‌های اعجاب‌انگیز مسوت اوزیل / فیلم

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • پاس‌های اعجاب‌انگیز مسوت اوزیل / فیلم
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ