Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی در وین، در اولین روز از چهل و ششمین اجلاس هیئت توسعه صنعتی یونیدو(سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) به مدت یک سال به عنوان معاون رئیس این هیئت از گروه آسیا انتخاب شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، «کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی در وین، در اولین روز از چهل و ششمین اجلاس هیئت توسعه صنعتی یونیدو(سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) به مدت یک سال به عنوان معاون رئیس این هیئت از گروه آسیا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یونیدو یکی از کارگزاری‌های تخصصی سازمان ملل با ١٦٨ عضو است که در سال ١٩٦٦ و با هدف توسعه صنعتی در کشور‌های در حال توسعه، فقر زدایی و توسعه پایدار و زیست محیطی تاسیس شد.   این سازمان که مقر آن در وین بوده و دارای سه رکن هیئت توسعه صنعتی، کنفرانس عمومی و دبیرخانه است.   هیئت توسعه صنعتی که دارای ٥٣ عضو است، رکن اجرایی یونیدو بوده و مسوول بررسی اجرای برنامه کاری یونیدو و اتخاذ تصمیمات مختلف اجرایی این سازمان است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماینده دائم ایران در وین معاون رئیس برنامه کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان

عبدالرضا روشنی مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه بر اساس ماده یک قانون این سازمان، توسعه و گسترش پوشش‌های بیمه‌ای به اقشار مختلف با اولویت گروه‌های فاقد بیمه، با هدف استقرار عدالت اجتماعی و ایجاد آرامش خاطر و امنیت روانی افراد جامعه مأموریت اصلی این مجموعه تلقی می‌گردد، گفت: در همین راستا از سال ۱۴۰۱ طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی به اجرا درآمده است و از استقبال خوبی برخوردار بوده و در سال جدید نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

او با بیان اینکه تمامی صاحبان حرف و مشاغل آزاد، دارندگان سوابق بیمه‌ای از گذشته که در حال حاضر به هر دلیل دارای ارتباط بیمه‌ای نیستند، زنان خانه‌دار و دختران بالای ۱۸ سال و تمامی دانشجویان می‌توانند در قالب انعقاد قرارداد‌های اختیاری و مشاغل آزاد تحت پوشش این سازمان قرار گیرند، می گوید: عدم نیاز به مراجعه حضوری و انتخابی بودن نرخ بیمه و سطح دستمزدی از ویژگی‌های این قرارداد‌ها می‌باشد.

روشنی ادامه داد: قرارداد‌های گروه مشاغل آزاد و زنان خانه دار در سه نرخ با امکان بهره مندی از دو درصد سهم دولت منعقد شده و مخاطبان میتوانند با انتخاب دامنه تعهدات مورد انتظار خود با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir نسبت به ثبت قرارداد با امکان پرداخت آنلاین حق بیمه اقدام نمایند.

مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان گفت: نرخ حق بیمه اختیاری نیز ۲۷ درصد و مبنای پایه آن ۱/۲ برابر حداقل دستمزد سال می‌باشد.

در حال حاضر ۱۲۰ هزار نفر بیمه شده در گروه‌های حرف و مشاغل آزاد و اختیاری در سطح استان خوزستان تحت پوشش می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور