Web Analytics Made Easy - Statcounter

لمپارد و دروگبا به مدت 8 سال در چلسی کنار هم بازی کردند.

طرفداری- دیدیه دروگبا، اسطوره باشگاه چلسی اذعان کرد که فرانک لمپارد بازیکنی بوده که روی دوران حرفه ای او تاثیر زیادی داشته است.

دروگبا و لمپارد هشت سال کنار یکدیگر در چلسی حضور داشتند و علاوه بر قهرمانی ها در لیگ برتر، در سال 2012 نیز فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیکن در یک برهه اکثر گل ها و پاس گل های یک فصل چلسی را به نام خود ثبت می کردند.

به نقل از FFT، دروگبا در ادامه مصاحبه خود در خصوص هم تیمی سابق خود بیان کرد:

یک بازیکن است که او را جلوتر از بقیه قرار می دهم زیرا به گلزنی های من کمک بسیاری کرده است و آن بازیکن فرانک لمپارد است. ما همچنین پس از تمرین در زمین می ماندیم و کارهای مختلفی انجام می دادیم زیرا تمرینات روزهای قبلی برایمان خیلی آسان و ساده شده بودند. بنابراین ما کنار یکدیگر تمرینات جدیدی می کردیم و همین باعث شد تا پیشرفت کنیم و یکدیگر را در گلزنی و دادن پاس گل به چالش بکشیم و من نیز چیزهای زیادی از او آموختم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و هوشمندانه برای اتصال دو شلنگ هم اندازه به یکدیگر (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) چگونه دو شلنگ آب را به شکلی خلاقانه به یکدیگر وصل کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • ماه و سیاره مریخ به یکدیگر نزدیک می‌شوند
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان با یکدیگر دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • امشب شاهد مقارنه ماه و سیاره زحل باشید
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!