Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@10:55:09 GMT

تحویل ۲۰۰ مسکن به مددجویان آملی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۵۴۳۰

تحویل ۲۰۰ مسکن به مددجویان آملی

به گزارش ایکنا از مازندران، سرهنگ عیسی زاده فرمانده سپاه ناحیه آمل، عصر دیروز پنجم آذرماه در مراسم اهدای کلید یک باب مسکن طرح محرومیت‌زدایی به مددجو که در مسجد فاطمه‌الزهرای روستای مطهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: با تشکیل بسیج از اول انقلاب در دفاع مقدس و پس از آن در ایجاد امنیت به موفقیت بزرگی دست یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بسیج اکنون در سازندگی، ساخت و سازها و در  کمک به رفع مشکلات مردم و خسارت‌هایی طبیعی مثل زلزله بم منجیل سرپل ذهاب و یا سیل نکا و برف رامسر همه این مشکلات وقتی وارد عرصه می‌شود با قدرت و پیروزی یا بهترین نتیجه‌ها سربلند از آن بیرون می‌آید.
فرمانده سپاه ناحیه آمل با تصریح برهمکاری بسیار خوب کمیته امداد استان و شهرستان با بسیج سازندگی ادامه داد:  به فضل الهی از سال گذشته تا به امروز در سطح شهرستان هزار سنگر آمل با همکاری این مجموعه پیشرفت چشمگیری را در محرومیت زدایی داشتیم  و تا پایان سال ان‌شاءالله 200 خانه مسکونی، تحویل مددجویان خواهد شد.

در ادامه  سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا انقلاب اسلامی را به قطار در حال حرکت تشبیه کرد و افزود: یک قطار برای اینکه به مقصد برسد باید از ایستگاه‌های متعدد بگذرد و عبور کند تا به مقصد برسد که انقلاب اسلامی ما هم همین حکم را دارد باید از ایستگاه‌های مختلف بگذرد تا برسد به جایی که مد نظر همه ما و خواست انقلاب هست.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه قطار انقلاب اسلامی از ایستگاه امنیت به سلامت عبور کرد، تصریح کرد: جنگی ناهمگون را بر ما تحمیل کردند اما آنگونه که آن‌ها می‌خواستند نشد و ما از بزرگترین تهدید فرصت ساختیم و این جنگ نابرابر را به نفع خودمان تمام کردیم.

 وی با تاکید بر اینکه جنگ توسط نیروهای رسمی نظامی مملکت ما انجام نشد و همه مردم در جنگ احساس تکلیف کردند و وارد میدان شدند، افزود: با حضور مردم در عرصه دفاع، شکل جنگ و شکل دفاع عوض شد و بعد از 8 سال دشمن به اهدافش نرسید و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فرمانده سپاه خانه محروم بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار زاهدی و مستشاران ارشد کشورمان در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی ایران در سوریه طی سخنانی اظهار داشت: این شهدا میدان جهاد را برگزیده‌اند و به آنچه در جستجوی آن بودند نائل شدند.

وی افزود: شهید زاهدی فرمانده استوار و اسطوره ماندگار سپاه اسلام و شهید محمد حاج رحیمی یک سردار وارسته نجیب و متواضع و پر تلاش بود.

سردار سلامی ادامه داد: فلسفه و رسالت عمیقی که در ورای شهادت این فرزندان از جان گذشته اسلام‌ وجود دارد رسالتی عظیم در امتداد رسالت انقلابی شکوهمند اسلامی ایران است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب احیای مجدد عظمت اسلام در عصر حاضر و‌ نجات امت اسلام از بردگی طاغوت بود، عنوان کرد: قتال در راه مظلومان مسلمانی که تحت سیطره اشرار عالم قرار دارند برای ما که پاسداران انقلاب اسلامی هستیم زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

وی ادامه داد: مرزهایی که کشورهای اسلامی را از یکدیگر جدا می‌کند و به آنها هویت سیاسی مستقل می‌بخشد هرگز این مرزها سیاست اساسی استکبار در قبال آنها را از هم تجزیه نمی‌کند. استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام حد و مرزی نمی‌شناسد و مسلمانان را در یک ساختار یکپارچه و پیوسته می‌بیند.

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا همه جهان‌ اسلام را هدف قرار داده است. نام‌های بلاد اسلامی متوقف کننده سیاست‌هایش نیست و می‌خواهد بر همه مسلمانان سیطره یابد و هویت فرهنگی آنان را مصادره کرده و ثروت آنان را مصادره کند. پس همه مسلمانان در یک کشتی هستیم. اگر دشمن بتواند در یک سرزمین اسلامی رخنه کند این رخنه را توسعه خواهد داد و باید راه تسلط مستکبران مسدود شود.

وی با بیان اینکه ما در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم، عنوان کرد: ما جبهه را وسیع می‌کنیم تا دشمن تجزیه شود. سرزمین‌های اسلامی باید میدان جهاد علیه مستکبران باشد چون ما دارای دشمن مشترک و سرنوشت‌ و آرمان مشترک هستیم. نمی‌توانیم جدای از هم زندگی کنیم.

سلامی تصریح کرد: مبارزه چهل و شش ساله انقلاب اسلامی با مستکبران برای این است که سرزمین های اسلامی نباید در احاطه مستکبران باشد. ما باید از سرمایه‌ها و هویت‌های خود دفاع کنیم. وظیفه نیروی قدس پر کردن زوایای نفوذ دشمن به عالم اسلام است. با این کار هم از امنیت ملی کشور خودمان و هم از امنیت و عزت سایر مسلمانان دفاع کرده‌ایم. ارمغان حضور مستکبران در جهان اسلام چیزی جز ویرانی نیست. هرکجا اینها پای گذاشتند فقر و آوارگی و کشتار انجام دادند. اینها فقط می‌توانند قتل عام کنند و پیکر مسلمانان را زیر خروارها آوار دفن کنند.

سردار سلامی عنوان کرد: این وضعیت برای ما قابل تحمل نیست. به همین دلیل این شهدا وارد میدان شدند. شهید زاهدی چهل و شش سال لباس جهاد را از تن بیرون نیاورد ‌و حتی یک لحظه میدان را ترک نکرد. همانطور که حاج قاسم هم این کار را انجام داد. اینها برای آرامش امت جان و خانواده‌های خود را فدا کردند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عمر دشمنان رو به زوال است، گفت: طوفان الاقصی اسراییل را تا مرز مرگ مغزی پیش برد و نشان داد این رژیم چقدر آسیب پذیر و بیت او چقدر عنکبوتی است. آنها فاقد پایداری هستند. منفورترین رژیمی که روی زمین وجود دارد اسراییل و آمریکایی است که از آن دفاع می‌کند. با حمایت نظامی و سیاسی آمریکا و تنفس مصنوعی غرب توانسته به این حیات در آستانه تمام شدنش ادامه دهد.

سردار سلامی ادامه داد: طوفان الاقصی یک شکست اطلاعاتی کامل بر پیکره یکی از قدرتهای اطلاعاتی بود اما در ادامه این طوفان سهمگین، وعده صادق ضربه مهلکی بر پیکره این رژیم سفاک بود و نشان داد پر تراکم‌ترین منطقه پدافندی جهان با پشتیبانی آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی کشورهای عرب در مقابل یک هجوم محدود چقدر شکست پذیر است.

وی تاکید کرد: ما به پایان عمر سیاسی این رژیم نزدیک می‌شویم. امروز جغرافیای سیاسی آمریکا در جهان کوچک شده است و آمریکا از نظر اخلاقی در جهان ورشکسته است. آمریکا به دروغ میخواهد خود را مدافع حقوق بشر و دموکراسی و رفاه نشان دهد. مارپیچ نزولی قدرت او سالهاست آغاز شده است.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت