Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@16:02:06 GMT

جشنواره جایزه ادبی یوسف در خرمشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۵۷۰۶

جشنواره جایزه ادبی یوسف در خرمشهر برگزار شد

ستاره عرفانی، دبیر اجرایی جشنواره جایزه ادبی یوسف(داستان کوتاه) خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با بیان اینکه این جشنواره امروز 6 آذرماه در خرمشهر برگزار شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش ویژه جشنواره مقاومت 45 روزه خرمشهر است، محل برگزاری اختتامیه در این شهرستان پیش بینی شد.
وی اظهار کرد: پیرو اعلام فراخوان 337 اثر به دبیرخانه ارسال شد که از بین آنها 30 اثر به بخش نهایی راه یافتند و امروز آثار برگزیده معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاد آور می‌شود؛ آثار راه یافته به مرحله نهایی «انتظار آزادی»، «میرعلی»، «دو راهی»، «خبررسان»، «بازی»، «شهر آجری»، «مش کریم و موتورش»، «هوسه»، «چرا زنده برگشتی؟»، «هفت دوچرخه سوار»، «خسرو لقو»، «گمشده در عصر خونی»، «تا روشنایی هست»، «زیر نور مهتاب»، «مخاطب خاص»، «نه سالگی»، «رفاقت روی مین»، «من یرام خوش ئه وی»، «هیچ چیز مثل روز اول نشد»، «احساس سوختن به تماشا نمی شود»، «چندمتر خیابان»، «زنجیر خاردار کرانه»، «این جنگ باید تمام می شد»، «مدرسه پیروز»، «نفس»، «دل آتش»، «گلدان شمعدانی»، «کلت سیدعظیم»، «عینک» و «زندان کوچک من» هستند.
هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف(داستان کوتاه دفاع مقدس) امسال با هدف تمرکززدایی و هویت‌بخشی به فعالیت‌های استانی، توجه به ویژگی‌های بومی هر استان و توجه به زبان و گویش‌های محلی و اسطوره‌های استانی در سطح استان‌ها برگزار شده است.
این جشنواره از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فرهنگی جایزه ادبی یوسف داستان دفاع مقدس خرمشهر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی