Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:40:08 GMT

32 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۵۷۲۸

32 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده در یک گاو داری و دستگیری یک متهم در این استان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس سردار رضا بنی اسدی فر افزود: ماموران کلانتری 12 شهرستان کرمان با تلاش شبانه روزی در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از دپوی سوخت قاچاق و فعالیت فردی در تهیه و توزیع سوخت آگاهی یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق در حاشیه جنوبی شهر کرمان ماموران انتظامی موفق شدند با هماهنگی مقام قضائی، 31 هزار لیتر نفت سفید و هزار و 100 لیتر گازوئیل و در مجموع 32 هزارو 100 لیتر انواع سوخت قاچاق را که در زیر زمین دپو شده بود، کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری یک نفر متهم بیان کرد: متهم دستگیر شده در اعترافات خود اظهار داشت که قصد انتقال سوخت را به استان های جنوبی داشته است.
وی ادامه داد: طی بررسی به عمل آمده توسط کارشناسان،ارزش ریالی محموله نفتی کشف شده، بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.
سردار بنی اسدی فر تاکید کرد: برخورد با قاچاقچیان سوخت در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
استان کرمان به دلیل نزدیکی به مرزهای شرقی حل تردد و ترانزیت قاچاقچیان مواد مخدر و سوخت است.
7437/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قاچاق سوخت كرمان انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد

تین نیوز

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۴۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان عصر شنبه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی میناب حین گشت زنی دریکی از محورهای فرعی روستای نوبند به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی های انجام شده، ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

جاویدان افزود: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس نیز طی عملیاتی دیگر در روزگذشته پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک های پلاستیکی بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های گشت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان سوخت به محض رویت ماموران از محل متواری شدند که ۲ عدد مشک ماری حاوی ، مقدار تقریبی ۱۲۰ هزار لیتر سوخت کشف شد.

جاویدان اظهار کرد: طی ۲ عملیات جداگانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک دستگاه کامیون و ۲ عدد مشک ماری حامل سوخت توقیف، ۱۴۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی مقابله با قاچاق در تمام نقاط استان، ارزش سوخت های کشف شده در این ۲ عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۷ میلیارد ریال عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان