Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 عضو شورای شهر تهران، از  تشکیل جلسه اضطراری تصمیم‌گیری برای سرنوشت حکم شهرداری «حناچی» در شورای شهر، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد جواد حق‌شناس اظهار کرد: درباره پاسخ وزارت اطلاعات به وزارت کشور در خصوص شهردار آینده تهران ابهاماتی وجود داشته و وزارت کشور حکم صادر نکرد. در حال حاضر در جلسه شورا در حال رایزنی در این خصوص هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، بعد از جلسه جزئیات را اعلام می‌کنیم، افزود: جلسه امروز محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با رحمانی فضلی وزیر کشور با موضوع صدور حکم حناچی به عنوان شهردار پایتخت بدون نتیجه خاصی پایان یافت.

حق‌شناس تصریح کرد: در این جلسه مطرح شد که برخی نهادهای امنیتی کشور با حضور حناچی در راس شهرداری تهران مخالف هستند و وزارت کشور بدون تایید این نهادهای مسئول اقدام به صدور حکم شهرداری برای حناچی نخواهد کرد.

وی افزود: بدین ترتیب موضوع شهردار شدن پیروز حناچی از نظر وزارت کشور غیر قابل اجراست و این موضوع به محسن هاشمی اعلام شده است.

عضو شورای شهر یادآور شد: در پی اعلام صریح خودداری وزارت کشور از صدور حکم حناچی، روز سه شنبه نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران برای چاره‌اندیشی در مورد انتخاب جایگزین حناچی یا اصرار بر ادامه کار وی برگزار خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز، اگر وزارت اطلاعات، وزات کشور و شورای شهر به اجماع نظر به منظور ادامه کار حناچی دست پیدا نکنند. حناچی تا سه ما فرصت دارد به عنوان سرپرست در شهرداری بماند و پس از آن باید جای خود را به شهرداری که مجدد انتخاب می‌شود داده و بهشت را ترک کند. چنانچه بار دیگر شورای شهر اصرار به انتخاب حناچی داشته باشد هیات حل اختلاف به موضوع وارد می‌شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شورای شهر شهردار تهران محسن هاشمی حناچی تایید صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک رسانه انگلیسی روز دوشنبه از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه ایرلند به منطقه غرب آسیا با هدف تلاش برای آتش بس و توقف جنگ و حمایت از تشکیل دولت مستقل فلسطینی خبر داد.

پایگاه خبری «بی ای مدیا» انگلیس اعلام کرد که «مایکل مارتین» به زودی با هدف رایزنی برای آتش فوری در نوار غزه و توقف جنگ ضد مردم مظلوم نوار غزه با سفر به غرب آسیا با مقامات مصر و اردن دیدار خواهد کرد.

وزیر خارجه ایرلند که همزمان معاون نخست وزیر دولت ایرلند نیز است در سخنانی هدف از سفر به منطقه غرب آسیا را تلاش برای رایزنی با هدف متوقف کردن «جنگ وحشیانه» در اوضاع شکننده و ناآرام روزافزون در خاورمیانه توصیف کرد.

مایکل مارتین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید اجازه ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه را بدهد، گفت که اتحادیه اروپا برای آرام کردن اوضاع تلاش می‌کند.

کد خبر 6085974

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه