Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@04:34:20 GMT

اخبار انتظامی استان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۶۰۲۳

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح پاکسازی یکی از محلات سطح شهر و دستگیری ۴۵ معتاد توسط ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.
سرهنگ" حسین براری " گفت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و افزایش رضایت مندی عموم مردم توانستند تعدادی از معتادین را که برای شهروندان ایجاد مزاحمت نموده بودند دستگیر نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ براری ادامه داد: در همین راستا نیز ۱۸ باب منزل نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه آن تعداد ۲۰۰ حقه پایپ کشف، ۴ نفر سارق دستگیر و یک خودرو سرقتی نیز کشف گردید.
وی افزود: این طرح با هماهنگی مراجع قضایی جرا که در نتیجه آن تعداد ۴۵ نفر معتاد نیز دستگیر گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان با اشاره به رضایت عموم شهروندان از این اقدام پلیس از ادامه این طرح در سطح شهرستان کرمانشاه خبر داد.
**فرمانده انتظامی شهرستان روانسر هم از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو و کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مرادی اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهر روانسر و شهرک‌های حاشیه آن، ماموران پلیس رسیدگی به صورت ویژه را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی، با اشرافیت بالای اطلاعاتی، دریافتند که سرقت‌ها توسط یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار انجام می‌شود و از این رو دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ مرادی ادامه داد: در این راستا و در حین گشت زنی، سارق را در حین سرقت مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از وی تعدادی وسایل سرقتی کشف گردید.
این مقام انتظامی یادآوری کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۱۴ فقره سرقت باطری و ضبط خودرو اعتراف کرد.
وی در پایان گفت: پلیس شهرستان روانسر با استفاده از ظزفیت‌های درون و برون سازمانی به دنبال کاهش وقوع سرقت و مقابله با باند‌های سرقت است و شهروندان می‌توانند با گزارش سریع و به موقع ناهنجاری‌های اجتماعی، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نقش موثری در تحکیم امنیت جامعه داشته باشند.
**فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۷۵۴ فقره سرقت و دستگیری ۵۴۱ نفر سارق در طول ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "حسین براری" گفت: در ماه گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در جهت افزایش ارتقاء امنیت عمومی شهروندان اجرا شد.
وی با بیان اینکه در پی انجام این طرح ۷۵۴ مورد سرقت کشف و ۵۴۱ سارق دستگیر شدند، افزود: بیشترین کشفیات مربوط به قطعات خودرو با ۲۰۴ فقره، وسایل داخل خودرو با ۱۳۷ فقره و خودرو با ۱۴۷ فقره میباشد.
سرهنگ حسین براری افزود: در همین راستا و در یک ماه گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند تعداد ۷۹۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک شناسایی توقیف و به پارکینک دلالت دهند.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح مبارزه با معتادین متجاهر و قاچاقچیان موادمخدر در آبان ماه موفق شدند ۳۹۶ نفر معتاد و مواد فروش را دستگیر و بیش از چهار کیلوگرم انواع موادمخدر و بیش از ۵ هزار انواع قرص روانگردان را کشف نمایند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت:ماموران انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با کالای قاچاق نیز موفق شدند ۵۰ نفر قاچاقچی را دستگیر و از آن‌ها تعداد بیش از ۳۹ هزار قطعه لوازم جانبی موبایل،۳۱ تن کود شیمیایی احتکارشده، بیش از ۳۹۱ هزار نخ سیگار قاچاق و بیش از ۲ تن برنج قاچاق کشف و ضبط نمایند.
سرهنگ براری همچنین از دستگیری ۳۵ نفر از ارازل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت نموده بودند خبر داد و گفت:: از آن‌ها تعدادی آلت جرم کشف شد.
سرهنگ براری در پایان تاکید کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، لذا اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.
** فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری ۲۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر و پلمپ ۶ باب منزل و مغازه در طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان خبر داد.
سرهنگ "سلیم سلیمی" گفت: به دنبال دریافت شکایات وگزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر شناسایی عاملین توزیع در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار کرد: پس از شناسایی مناطق آلوده طرح جمع آوری معتادان پرخطر و همچنین دستگیری توزیع کنندگان اجرایی و در این راستا ۲۳ نفر از معتادان متجاهر و خرده فروشان دستگیر شدند.
سرهنگ سلیمی تصریح کرد: تعداد ۱۶ نفر از افراد معتاد متجاهر در اجرای ماده ۱۶ مبارزه با مواد مخدر تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد سراب نیلوفر و ۷ نفر از خرده فروشان مواد مخدر نیز تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ضمن اشاره به پلمپ ۶ مغازه و منزل در این طرح، گفت: به منظور افزایش امنیت اجتماعی طرح مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در فواصل مختلف سال به صورت مستمر اجرایی می‌شود.
وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر موضوع را از طریق سامانه و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه پاکسازی معتادین مراجع قضایی شهروندان پلیس 110 روانسر سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی شهرستان به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورد‌ه‌های نفتی را کشف کردند. 

سرهنگ عرب اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا