Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@22:25:14 GMT

انتشار ماهنامه خیمه پس از 6 ماه وقفه

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۶۰۵۱

انتشار ماهنامه خیمه پس از 6 ماه وقفه

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ ماهنامه فرهنگی، دینی و مجالس حسینی «خیمه» که از شش ماه پیش به دلیل گرانی کاغذ و مشکلات مالی، نتوانسته بود، به چاپ برسد، پس از این مدت با شماره 127 به پیشخوان نشریات رفت.
این شماره از ماهنامه، دومین شماره در سال جاری است و پرونده ویژه به «آزاداندیشی دینی» پرداخته است. در این ماهنامه، با افرادی از طیف‌های مختلف مانند سعید زیباکلام، گلشنی، آیت‌الله فقیهی، حجج‌الاسلام واعظی و خسروپناه گفت‌وگو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام خسروپناه معتقد است: هیچ‌وقت اینقدر آزادی بیان نداشتیم.
گزارشی درباره پایان‌نامه‌ای خاص با موضوع برجام در قرآن، میزگردی درباره علل خلوت شدن مساجد و چند روایت از پشت‌پرده زندگی طلاب، روحانیان و همسران آن‌ها به قلم خودشان از مطالب دیگری است که در این نشریه جای گرفته است.
با مهدی فیروزان مدیر عامل شهرکتاب و اسماعیل آذری‌نژاد، روحانی قصه‌گوی معروف نیز گفت‌وگوهایی انجام شده که خواندنی است. «نقد قول مشهور» نیز یادداشت سیدهادی طباطبایی است.

یادآور می‌شود، ماهنامه خیمه به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی محمدرضا زائری به صورت ماهانه منتشر می‌شود، اما به دلیل مشکلات مالی، تاریخ چاپ شماره بعدی این ماهنامه مشخص نیست.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خیمه وقفه انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم شماره ده

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم شماره 10 به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد محصول سال 1401 است. دو اسیر ایرانی از اردوگاه عراقی فرار می‌کنند و در مسیر فرار با دشواری‌هایی مواجه می‌شوند. این فیلم بر اساس ماجرای فرار محمدرضا عبدی و زاگرس میلانی در اول فروردین 1362 از اردوگاه موصل عراق ساخته شده است. مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، مهدی زمین‌پرداز، بهرنگ علوی، صحرا اسدالهی، احمد کاوری و سینا نجات نعمت در این فیلم مقابل دوربین حسن پویا بازی کردند. مسعود سخاوت‌دوست موسیقی متن این فیلم را ساخت و عماد خدابخش این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده