Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@08:14:45 GMT

افزایش پروازهای ایرلاین قطری به ایران

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۶۱۱۶

افزایش پروازهای ایرلاین قطری به ایران

پول‌نیوز - اکبر الباکر، مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی قطرایرویز با انتشار بیانیه‌ای روز دوشنبه اعلام کرد که این ایرلاین قصد دارد تعداد پروازهای هفتگی خود به شهرهای مختلف ایران نظیر تهران، شیراز و اصفهان را افزایش دهد.

وی در ادامه این پیام خاطرنشان کرده است که این تصمیم هواپیمایی قطری از ژانویه سال آینده میلادی قصد دارد به مسیر میان تهران – دوحه ۲ پرواز هفتگی‌ اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین با توجه به توریستی بودن دو شهر شیراز و اصفهان، عنوان کرده است که در ماه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی قرار است به مسیر دوحه – شیراز سه پرواز هفتگی و در ماه فوریه نیز به مسیر دوحه – اصفهان دو پرواز در هفته افزوده خواهد شد.

رویترز نوشت : این اقدام از سوی شرکت هواپیمایی قطرایرویز در حالی صورت می‌گیرد که چند ماه پیش بعد از اعلام بازگشت تحریم‌های ظالمانه ایالات متحده آمریکا علیه ایران، برخی از ایرلاین‌های اروپایی نظیر بریتیش ایرویز و ایرفرانس و همچنین برخی از ایرلاین‌های فعال در حاشیه خلیج فارس نظیر اتحاد ایرویز اعلام کردند که پروازهایشان را به مقصد تهران قطع خواهند کرد.

مدیر ارشد اجرایی قطر ایرویز همچنین در ادامه پیام خود خاطرنشان کرد که این اقدام نشان‌دهنده پایبندی و ارتباط نزدیک ما با ایران است که قصد داریم به گسترش هر چه بیشتر این تعامل نیز در آینده بپردازیم.

در فهرست تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه ایران علاوه بر تحریم بسیاری از بانک‌ها، شرکت‌های کشتیرانی و صنایع نفتی، نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز به چشم می‌خورد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ایرلاین قطر پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی

جعفر يازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بخشنامه اخیر سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه صادر شده است، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به شرایط غیر مترقبه حاکم بر پروازهای کشور و بسته شدن تعدادی از فرودگاه های داخلی و بین المللی بخشنامه ای به شرکت های هواپیمایی ابلاغ کرد.

وی  با بیان اینکه  بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده  اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاهترین زمان ممکن را دارد شرکت های هواپیمایی باید  تدابیر لازم را در  دستور  کار خود قرار  دهند افزود: شرکت های هواپیمایی  با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت هزینه اضافه در همان کابین بلیت خریداری شده رزرو و صادر شود.

یازرلو اظهار کرد: سازمان هواپیمایی  جهت انتقال هرچه سریعتر این دسته از مسافران در مسیرهای داخلی و خارجی نسبت به صدور مجوزهای پروازی فوق العاده اقدام خواهد کرد.

وی  یادآور شد: وجه بلیت مسافران که زمان انجام پرواز آنها تا پایان روز جمعه ۳۱ فروردین  ماه است در شرایط حاضر مسافر به هر دلیلی قصد انصراف از انجام پرواز را دارد باید مطابق شرایط (involuntary) بدون کسر جریمه استرداد شود.

وی  تاکید کرد: تمامی شرکت‌های هواپیمایی باید شرایط فوق‌الذکر را به طریق موثر به اطلاع کلیه نمایندگی فروش بلیت خود و مسافران رسانده و در صورت مشاهده تخلف از مفاد این بخشنامه با متخلفان برخورد لازم انجام می شود.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • ضربه شرکت های هواپیمایی بین المللی به رژیم صهیونیستی
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • پرواز تمام فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی برای پروازهای باطل‌شده
  • زمین‌گیرشدن هواپیماهای مسافربری رژیم صهیونیستی
  • ◄ لغو پرواز امروز تهران بیرجند تهران فرودگاه بیرجند
  • سهم هما در پروازهای نوروزی آذربایجان غربی چقدر بود؟