Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یادواره شهدای حادثه تروریستی مریوان "شهدای کرامت" چهارشنبه صبح (۷ آذرماه امسال) در شهرستان مریوان با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش رکنا به نقل از کمیته روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی یادواره شهدای حادثه Incident تروریستی مریوان "شهدای کرامت"، استان کردستان به‌عنوان یکی از مناطق استراتژیک کشور است که از آن با تعبیر خط سرخ دفاع مقدس یاد می‌شود؛ سرزمینی که از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی پس از درگیری در جنگ تحمیلی با دست‌اندازی بیگانگان دچار ناامنی و آشوب گروه‌های ضدانقلاب شد، ناامنی و آشوبی که نیروهای وفادار به این مرز و بوم را ناچار کرد برای دفاع از وحدت و تمامیت ارضی کشور و جلوگیری از ظلم و ستم به مردمان کُرد جانفشانی کنند؛ پروسه‌ای که تا به امروز ادامه داشته و هر روز شاهد تکرار تلخ این تقابل نابرابر و شهادت جوانان بی‌گناه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این اقدامات ناجوانمردانه‌، حادثه تروریستی 30 تیرماه امسال روستای مرزی «دری» شهرستان مریوان بود. در این روز نیروهاى پایگاه بسیج "روستاى درى" مریوان با گروهک‌هاى معاند نظام جمهورى اسلامى ایران براى حفاظت از جان و کیان مردم کردستان درگیر شدند که در حین این عملیات 11 نفر از حافظان امنیت مردم منطقه به شهادت رسیدند.

به‌همین مناسبت مراسم یادواره شهدای حادثه تروریستی مریوان "شهدای کرامت" چهارشنبه 7 آذرماه امسال ساعت 9:30 صبح در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان لشگری و کشوری، خانواده‌های معزز شهدا و مردم ولایتمدار مریوان برگزار می‌شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پگاه مجذوب مرد با نفوذ شهر شد / او نمی دانست شوهرش 3 زن دیگر دارد جزئیات جدید معافیت فرزندان آزادگان و جانبازان از خدمت سربازی تجاوز به دختر دبیرستانی داخل سرویس مدرسه / آبمیوه را که خوردم فقط خنده های شیطانی اکبر را می فهمیدیم ! پیشنهاد بی شرمانه یک مرد به مادر دزد خانه اش! / فیلمی که افشا کرد! کار زشت سوسن و دخترخاله اش با زن فالگیر / از گروگانگیری تا دوستی با نامزد مشتری محمد بن سلمان: انگشتان خاشقچی را برای من بیاورید! روایت متفاوت از دختری به نام شیوا / از عشق و حال در «فرمانیه» تا اشک و آه در «قرنطینه» ایلناز با محمود همخوابی کرد تا ازدواج کنند! / آبروی دختر ترکمن رفت و او ... مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماجرای بخششی که به یک روستا جان داد / علی پسری که شاهد سلاخی شدن پدر و مادرش با تبر بود +عکس اعدام 3 قاتل جنجالی صادق برمکی جوان مهابادی اجرا می شود / حکم قطعی شد+فیلم صحنه قتل یک ماه از گم شدن «آیناز» می‌گذرد این جوان در اطراف خوابگاه دختران دانشجو پرسه می زد / او با شلیک پلیس زمینگیر شد +عکس خان دایی قیصر 84 ساله شد زنم جمیله در چشمانم زل زد و گفت با پسر عمویش عشق بازی می کند !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident مرز شهرستان صبح حادثه تروریستی مریوان عکس فیلم زندگی ایران زن ازدواج مرد ساعت تجاوز عقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان احمد علیرمضانی  اظهار داشت : شهدا مصداق آیات قرآن زنده اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند و بسیاری از احادیث پیامبر (ص) هم براین پایه است که شهید شاهد است و شاهد اعمال ما است.
وی افزود: روزی معمولی رزق شهدا نیست بلکه روزی معنوی دارند، کتاب «کهکشان نیستی» احوالات سید علی قاضی را مطرح می‌کند و بسیار شیرین است.

وی همچنین در  صحبتش به موضوع اسراییل اشاره و اظهار کرد: اسراییل خود را به عنوان کشور برتر دنیا می‌دانست، اما با وعده صادق که رخ داد هیمنه پوشالی او از دست رفت.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود