Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق زیبا کلام، منتقد اصلاحطلب وقتی بررسی صلاحیت گزینه منتخب شهرداری تهران را مخالف دموکراسی دانست حسین دهباشی در توییتی در جوابش به رد صلاحیت دوست مشترکشان برای استادی در دانشگاه مریلند توسط اف بی آی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حواشی انتخاب شهردار تهران تمامی ندارد و چند روزی است تایید یا عدم تایید صلاحیت پیروز حناچی گزینه منتخب شهرداری تهران نقل محافل خبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق زیبا کلام منتقد اصلاحطلب در تازه ترین توییت خود به عدم تایید صلاحیت وی واکنش نشان داد و نوشت: «بر اساس کدام قانون وقتی اعضاء شورای شهر که با رای مستقیم مردم انتخاب شده اند فردی را بعنوان شهردار انتخاب میکنند،تشکیلات اطلاعاتی وامنیتی میبایستی صلاحیت فرد منتخب را تایید کنند؟آیا در کشورهای دمکراتیک هم چنین اختیاراتی بر عهده نهادهای امنیتی شان واگذار شده است؟»

همین اظهار نطر کافی بود تا حسین دهباشی کارشناس رسانه در پاسخ وی با یادآوری خاطره مشترکی نوشت: «جناب استاد زیباکلام عزیز. شهرداری که به جای خود، احتمالا به خاطر دارید که چندسال قبل صلاحیت دوست مشترک‌مان جناب آقای دکتر هادی سمتی جهت تدریس در دانشگاه مریلند توسط اف‌بی‌آی رد شد. صرفا جهت شرکت در چند جلسه دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل. علیرغم سال‌ها فعالیت علمی در آمریکا«.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، با حکم استاندار گیلان امین رجائی به سمت شهردار گوراب زرمیخ معرفی و از زحمات احمد سرکزی سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.
فرماندار صومعه‌سرا و مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری گیلان در آئین معارفه شهردار جدیدگوراب زرمیخ بر مشارکت شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهر وندان با شهرداری درعمران و آبادانی شهر گوراب زرمیخ تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است