Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت گفت: اقتدار امروز بسیج، دلیل تغییر تاکتیک دشمن از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی است. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین رحیمی در یادواره شهید فرهنگی "حاج حمیدرضا بنیاد" در محله کیانشهر با اشاره به از جان‌گذشتگی شهدا در دفاع از این مرز و بوم، اظهار کرد: محدود کردن از جان‌گذشتگی شهدا در حوزه‌ای خاص همچون حوزه سیاسی، فرهنگی یا اجتماعی، کار بسیار سختی است چرا که در حقیقت، شهدا با گذشتن از مهمترین سرمایه خود یعنی جان شریفشان، برای هر سه حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فداکاری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت، با بیان اینکه کار شهدا، کاری سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، تصریح کرد: شهدا از نظر سیاسی، با فدا کردن جان خود برای دشمن خط و نشان کشیدند و در برابر آنها ایستادگی کرده و تا آخرین قطره خون خود مقاومت و پایداری کردند؛ از نظر فرهنگی نیز، شهدا با ایثار جانشان به ما پیام دادند که برای حفظ ارزشهای دینی، احیاء مکارم اخلاقی و زنده ماندن مکتب باید از جان نیز گذشت؛  از نظر اجتماعی هم شهدا جانشان را برای وحدت امت و حفظ تمامیت ارضی و امنیت و آرامش جامعه فدا کردند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ، بسیجیان به کمک اولیاالله آمده و دین خدا را یاری کرده‌اند، حواریون، حضرت عیسی (ع) را یاری کردند و در صدر اسلام افرادی همچون امام علی (ع)، سلمان، مقداد، ابوذر و...، پیامبراعظم (ص) را یاری کردند، در کربلا نیز یاران با وفایی همچون وهب، حر، حضرت قاسم (ع)، حضرت علی اکبر (ع) و ... ، امام حسین (ع) را یاری کردند؛ در انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان مخلص، همچون شهید جانباز حاج حمیدرضا بنیاد، برادر شهیدش و دیگر شهدا، حضرت امام خمینی رهبرکبیر (رضوان الله علیه) را در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی کمک کردند.

سردار سلامی: بسیج خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان در 40 سال اخیر بوده است

رحیمی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای، نهال بسیج تنومند شده و از "حشد الشعبی" در عراق گرفته تا "حزب‌الله لبنان"، "انصارالله" یمن، "زینبیون" شام، "فاطمیون" افغانستان و "حیدریون" پاکستان را در برمی‌گیرد که نتیجه آن افزایش اقتدار بسیج و توان بازدارندگی آن است.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز بسیج، دلیل تغییر تاکتیک دشمن از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی است، یادآور شد: امروز شاهد هستیم که با دستان همین بسیجیان، دشمن در همه برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌هایش شکست خورده و به شدت عصبانی است و به همین دلیل، خاکریز خود را تغییر داده و از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی روی آورده غافل از اینکه فشارهای اقتصادی نمی‌تواند در مقاومت و ایستادگی امتی که از جان خود به راحتی می‌گذرد، اثر گذارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با تأکید بر این که همه مدیون خون شهدا هستیم، اضافه کرد: امروز به برکت ایثار، از خودگذشتگی شهدا و ایستادگی و مقاومت خانواده معزز شهدا، شاهد وجود امنیت مثال زدنی در این کشور هستیم و به همین لحاظ باید این امنیت را قدر بدانیم و از آن با تمام وجود، پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: من و همکارانم در پلیس پایتخت به خانواده معزز شهدا و به شما مردم عزیز قول می‌دهیم که با روحیه بسیجی و تلاش شبانه‌روزی به عنوان سرباز ولایت از دستاوردهای شهدا پاسداری کنیم.

به گزارش تسنیم؛ در پایان مراسم با حضور رئیس پلیس پایتخت و جمعی از مسئولان مدعو، از کتاب "مگه ژنرال نیستیم" (روایتی از چهارده سال جانبازی حاج حمیدرضا بنیاد) به قلم سیما سادات صفری و یوسف پناهی، رونمایی شد.

انتهای پیام/

R1370/P1014142/S2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند

رئیس سازمان بسیج اساتید خواستار تبیین ابعاد مختلف عملیات تاریخی وعده صادق از سوی اساتید دانشگاه برای اقشار مختلف کشور شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، نشست وبیناری رئیس سازمان بسیج اساتید با حضور بیش از 300 نفر از مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

در این نشست سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران و مسلم معین معاون فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با ارائه سخنرانی‌هایی ابعاد تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران را تبیین کردند.

محمدرضا مردانی در ابتدای این نشست از عملیات تاریخی «وعده صادق» سخن گفته و از دلاور مردان جبهه توحید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تحقق وعده امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) در تنبیه رژیم صهیونیستی قدم بزرگی برداشتند تقدیر و تشکر کرد و همچنین به عموم مردم و دوستداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت تبریک و تهنیت گفت.

مردانی این عملیات را موجب شادی و خرسندی مردم مسلمان و همه آزادی‌خواهان جهان دانست و گفت: به لطف پروردگار پوزه صهیونیسم و اربابانشان به خاک مالیده شد و وعده داده شده تحقق پیدا کرد. وعده رهبری برای تنبیه متجاوزان در سطح خوبی انجام شد، در همان سطحی که پیش بینی شده بود. ‌

وی افزود: البته این بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود. تصمیم شجاعانه و مدبرانه فرماندهان ما به تبعیت از مقام معظم رهبری کم نظیر بود و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور عنوان کرد: عملیات «وعده صادق» موجب تحسین بسیاری از تحلیل‌گران قرار گرفته است. هر چند رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که این شکست بزرگ را مانند شکست طوفان الاقصی کوچک نشان دهد و روی آن پوشش بگذارد، با این حال آنچه مسلم است گنبد آهنین و سامانه‌های پدافندی دشمن و سامانه‌های کمکی آمریکا و اروپا و سایر کشورهای منطقه نتوانست از نفوذ و بارش موشک‌های کروز و دشمن شکن جمهوری اسلامی جلوگیری کند. این عملیات به خوبی توسط ماهواره‌ها تصویربرداری شده و مسئولان هر وقت لازم بدانند ابعاد بیشتری از آن را نیز بیان خواهند کرد.

مردانی با بیان اینکه اهداف مورد نظر در این عملیات به خوبی مورد اصابت قرار گرفت بر موفقیت این عملیات و شجاعت جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه کردن رژیم صهیونیستی در حالی که همه برای حمایت از او به نوعی اصرار بر عدم تنبیه داشتند، تاکید کرده و خاطرنشان کرد: در این عملیات پوزه دشمن به خاک مالیده شد. 

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه با اشاره به تلاش دشمن در فضای مجازی افزود: به تعبیری حسینیان کار خود را کردند، حال  نوبت زینبیون است که رسالت تبیین را انجام دهند، همه تلاش‌ها باید به کارگیری شود تا با هرگونه عملیات روانی دشمن برای کوچک سازی این عملیات از طریق تبیین و روشنگری مقابله شود.

وی گفت: اساتید و دانشگاهیان نقش مهمی در این مسیر دارند و لازم است در سر کلاس‌های درس و در اجتماعات و مخصوصا از طریق فضای مجازی با صدور بیانیه‌ها و تحلیل‌های فردی روشنگری نمایند. همچنین با حضور در بخش‌های مختلف دانشگاه و جلسات و در خوابگاه‌های دانشگاه نقش موثری ایفا کنند. تا ان‌شاالله بتوان ابعاد مهم این پیروزی را برای جوانان و مردم تبیین کرد.

مردانی همچنین بر نقش افراد شاخص و تحلیل‌گران ملی تاکید کرد و گفت: انعکاس تحلیل‌های آنها در فضای مجازی می‌تواند اثربخش باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقتدار ایران مرهون فداکاری نیروهای نظامی است
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • موشک‌های ایران برای کدام کشورها تهدید است؟
  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد
  • پورکمالی: عملیات «وعده صادق» تبلور غیرت ملّی و مبیّن پیشرفت‌های فناورانه کشور است
  • آرامش اقتصادی با نمایش اقتدار نظامی/ چرا نرخ ارز کاهشی شد؟
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • هلاکت شجره خبیثه صهیونیست با حماسه ماندگار سپاه سرعت گرفت
  • پیش‌بینی اجرای ۳۵ طرح آماری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در آذربایجان شرقی