Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - جلسه معارفه معاون مدیرعامل بانک کارآفرین در امور اجرایی با حضور حمید تهرانفر مدیرعامل این بانک برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مراسم معارفه افشین کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی، روز دوشنبه 5 آذرماه با حضور مدیرعامل، معاونین مدیرعامل، مدیران ارشد و روسای برخی از شعب شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تهرانفر مدیرعامل بانک در ابتدای این نشست با خوشامدگویی به کریمی در جمع همکاران بانک کارآفرین، خاطرنشان کرد: آقای کریمی فردی بسیار خوشنام و توانمند در سیستم بانکی هستند و بنده افتخار همکاری نزدیک با ایشان در بانک اقتصاد نوین و سپس در امور مختلف بانک مرکزی را داشته‌ام. امیدواریم با توجه به سابقه کاری و با استفاده از تجربیات ایشان، پیشرفت‌های خوبی در بخش‌های مختلف بانک به دست آوریم.
مدیرعامل در بخش دیگری از سخنانش با تبیین وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: در شرایط خاص اقتصادی به سر می‌بریم و بانک‌های کشور نیز متاثر از این وضعیت و مشکلات حاکم بر اقتصاد کشور هستند.
وی همچنین افزود: علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلاتی که برای سیستم بانکی به وجود آمده است، خوشبختانه بانک کارآفرین وضعیت رو به بهبود و رو به پیشرفتی را شاهد است که با تلاش و همت جمعی همه همکاران بانک در وضعیت مطلوب‌تری هم قرار خواهد گرفت.

تهرانفر تاکید کرد: به نظر بنده سیستمی هوشمند و خلاق است که بتواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند. بنابراین برای استفاده مطلوب و بهینه از تهدیدات، باید شناخت لازم را از شرایط موجود به دست آوریم تا بتوانیم برنامه‌ریزی‌های متناسب و صحیح با این وضعیت ارائه دهیم.

وی همچنین افزود: از تمامی همکاران بانک ستاد و شعب درخواست می‌کنم که با هوشمندی وضعیت موجود را رصد کرده و از جزییات قوانین و برنامه‌های ابلاغی به خوبی مطلع شوند. همچنین پیشنهادها و نظرات خود را برای بهبود عملکرد کلی بانک ارائه دهند تا ان‌شاءالله بانک همچون گذشته در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، افشین کریمی معاون جدید مدیرعامل در امور اجرایی طی سخنانی با ابزار خرسندی از حضور در جمع خانواده بانک کارآفرین گفت: بسیار خوشحال هستم که در خدمت همکاران بانک کارآفرین به عنوان بانکی خوشنام حضور پیدا کردم.

وی افزود بنده از سال 83 تا کنون عضو کوچکی از شبکه بانکی هستم و پیش از این در بانک‌های اقتصاد نوین و پارسیان مشغول به خدمت بوده‌ام. خوشبختانه در حال حاضر این فرصت برای بنده فراهم شده است که در کنار دوستان و همکاران بانک کارآفرین باشم و در کنار یکدیگر در جهت پیشبرد اهداف بانک گام برداریم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی احمدی که در هفته‌های پایانی نیم فصل امیدوار شده بود تا در رقابت با علی نعمتی شانسی برای بازی کردن پیدا کند با ورود عبدالکریم حسن حتی جایگاه خود روی نیمکت تیمش را نیز از دست داده است.

احمدی در برخی مسابقات نیم فصل دوم به لیست بیست نفره رسیده، اما غالبا سکونشین بوده یا از پای تلویزیون دیدار تیمش را تماشا کرده است.

جالب اینکه احمدی در اصل گزینه‌ای برای خط میانی و جناح چپ به حساب می‌آید اما بعد از حضور عبدالکریم در دفاع چپ، اورونوف هم آن پست را در خط میانی دوقبضه در اختیار گرفته و بازیکنان فیکس نیم فصل اول در این پست‌ها مثل سعید صادقی و علی نعمتی هم خیلی کم برای تیم خود بازی می‌کنند.

با این حساب احمدی باید امیدوار باشد با وجود غیبت عالیشاه در اراک و البته بازگشت حنانوف به شرایط مسابقه جایی در لیست بازی تیمش در اراک و در جام حذفی پیدا کند که اتفاق دشواری به نظر می‌رسد.

نکته جالب اینکه امروز در حاشیه مراسم واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی مشخص شد محمدمهدی احمدی همنام بازیکن پرسپولیس به عنوان مدیرعامل بانک شهر به نوعی نفر نخست گروه مدیران بانک‌های مالک سهام این باشگاه به حساب می‌آید.

ظاهرا آن احمدی هم تازه به سمت مدیرعاملی بانک شهر رسیده اما ارتباط خوبی با درویش دارد و در روز نخست حمایت خود را از مدیرعامل فعلی باشگاه حداقل تا پایان فصل اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی