Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، الله کرم نصیری روز سه شنبه در شورای سیاستگذاری نوزدهمین هفته پژوهش و فناوری استان تاکید کرد: کمیته های علمی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فناوری و فن بازار، اجرایی، ایده های برتر، تبلیغات و اطلاع رسانی، جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری و منتخب استان ها و همچنین جشنواره دانش آموزش استان ها اجرای برنامه های این هفته در استان را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال ویژه برنامه های نوزدهمین هفته پژوهش و فناوری از 24 تا 30آذر امسال همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
نصیری تصریح کرد: شعار نوزدهمین هفته پژوهش و فناوری 'پژوهش هدفمند و فنآوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی' نامگذاری شده است.
وی یادآور شد: آئین های افتتاحیه و اختتامیه و همچنین نمایشگاه عرضه تولیدات نوزدهمین هفته پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری و رونمایی از محصولات علمی استان در قالب 40 غرفه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تدوین کتابچه پژوهش و فناوری، برگزاری تورهای علمی بازدید از واحدها و کارگاه های تولیدی، پررنگ شدن استارت آپ ها با هدف ایجاد کسب و کارهای نوپا، دیدار با نخبگان و پیشکسوتان علمی و برگزاری جشنواره پژوهشی ویژه دانش آموزان از مهمترین برنامه های هفته پژوهش است.
وی گفت: همزمان با آغاز برنامه های نوزدهمین هفته پژوهش و فناوری در چهارمحال و بختیاری زنگ پژوهش در مدارس استان نواخته می شود.
نصیری تاکید کرد: توجه جدی به توسعه اشتغال و کارآفرینی، تجاری سازی، تولید انبوه، استفاده کاربردی از پژوهش ها و جلوگیری از بایگانی شدن پژوهش ها ضروری است.
وی افزود: ارزیابی فعالیت های پژوهشی دانشگاه های چهارمحال و بختیاری مورد توجه دست اندر کاران و مسئولان مرتبط با هفته پژوهش و فناوری باشد.
به گزارش ایرنا، 25 آذر در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام 'روز پژوهش' نامگذاری شده است.
7362/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی پیشکسوتان تقویم چهارمحال و بختیاری دانش آموزان فناوری 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • آغاز فعالیت نخستین ماهواره اندازه‌گیری باران
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان