Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست علمای اهل تشیع و تسنن شهرستان چالدران با هدف آشنایی و آسیب شناسی توطئه های اخیر استکبارجهانی امروز در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این نشست امروز با حضور جمعی از روحانیون اهل تسنن و تشیع در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد .

امام جمعه شهرستان چالدران در این همایش با اشاره به خطرات و پیامدهای انحرافی و افراطی در جامعه ،گروهگ های تکفیری را حاصل عقاید افراطی دانست و گفت :استکبار جهانی و در راس آنان آ مریکا و اسرائیل با هدف ایجاد شکاف و نفاق بین مسلمانان این جریانهای افراطی را ایجاد نموده و در همین راستا از آنان حمایت می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آقایی، هوشیاری علمای اسلام بوِیژه اهل تشیع و تسنن را در مقابله با بسط و گسترش این گونه افکار انحرافی را بسیار ضروری برشمرد و گفت:امروز نقش علمای دین در تنویر افکار عمومی جامعه و همچنین روشنگری برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان بسیار ضروری است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستانهای ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه امروزه در تمام مناطق ایران اسلامی امنیت پایدار حاکم است افزود : این امنیت حاصل خون هزاران شهید از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز است و به این راحتی بدست نیامده است و بایستی در راه بقاء و تداوم این امنیت همه با همدیگر یکدل و یک صدا تلاش کنیم .

حجت الاسلام باقری با اشاره به ظرفیت بالای مردم شهرستان در حوزه پایبندی به احکام و دستورات الهی خاطر نشان ساخت تمامی علمای اهل تشیع و تسنن از گذشته تا به امروز در راه اعتلای دین و پیشبرد اهداف انقلاب تلاش نموده وتلاش خواهند کرد .

سرهنگ پاسدار صادقی جانشین سپاه شهرستان چالدران نیز در این همایش با اشاره به وحدت موجود در میان مسلمانان،رهبری را عامل مهم وحدت ، یکپارچگی و همبستگی در میان ملتهای مسلمان دانست و گفت : جامعه اسلامی به وتسطه وجود رهبری برجسته اتحاد خود را حفظ کرده و به مقابله با زور گویان می پردازد.

در ادامه این نشست جمعی ا روحانیون اهل تسنن و تشیع دیدگاهها و نظریات خود را در خصوص مسائل مربوط به آسیب شناسی توطئه های اخیر دشمنان اسلام مطرح نمودند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حامد منیری مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت در نشست خبری پیوند صادق که ظهر امروز ۱۲ اردیبهشت و در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار شد، گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، برنامه عزاداری در مدارس کشور ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت با عنوان «پیوند صادق» برگزار می‌شود که دانش‌آموزان با حضور در محل تحصیل خود در قالب عزاداری به سمت نخستین و نزدیکترین مسجد محل خود حرکت می کنند و بعد از اقامه نماز گفتگوی علمی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه، طرح پیوند صادق به همت عده‌ای از نیرو‌های مردمی در محلات و مدارس سراسر کشور کلید زده شده است، افزود: این طرح با توجه به پاسداشت مقام معلم، در دستور کار قرار گرفت که هدف از اجرای آن، نشر معارف امام جعفر صادق (ع) و ترویج فعالیت‌های این امام در تمام اعصار در حوزه‌های دین و دیانت و دانش پروری است.

منیری با بیان اینکه دانش پروری از مسائل مهم روز است و امام صادق (ع) نیز شاگردان بسیاری را تربیت کردند، افزود: بیش از ۵۰ درصد از روایات ما، محصول تلاش‌های امام جعفر صادق (ع) است.

وی اضافه کرد: این طرح باهدف پیوند در ۴ نقطه مرکزی و فرهنگی یعنی منزل، محله، مدرسه و مسجد اجرا می‌شود.

منیری گفت: این طرح در حال حاضر نوپاست و امیدواریم در آینده در کل کشور منشأ خدمات فرهنگی باشد.

دیگر خبرها

  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر