Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد گفت: ویژه برنامه‌های هفته پژوهش از ۲۴ لغایت ۳۰ آذرماه در استان اجرا می‌شوند. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، رضاخوش سیر پیش‌از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین و تولیدملی شعار هفته پژوهش است، اظهار داشت: برنامه‌های این هفته برای دیده ‌شدن کارهای پژوهشی در استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

24 تا 30 آذرماه هفته پژوهش و فناوری نامگذاری شده است که برنامه‌های ویژه‌ای در این هفته اجرا می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد خاطر نشان کرد: چند کمیته برای اجرا و برگزاری برنامه‌های این هفته تشکیل شده است که هر کمیته مسئول اجرای بخشی از برنامه‌های این هفته است.

خوش‌سیر با اشاره به معرفی برنامه‌های هفته پژوهش بیان کرد: اجرای مراسم زنگ پژوهش با حضور مسئولان آموزش و پرورش و خیرین مدرسه‌ساز، برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری، برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان فناوری و پژوهشگران برتر استان از برنامه‌های این هفته است.

        بیشتر بخوانید:

نمایشگاه هفته پژوهش و فن‌آوری کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود

پژوهش در کهگیلویه و بویراحمد غریب است

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه پژوهش سال سینمای ایران

وی گفت: برگزاری جشنواره دانش‌آموزی، برگزاری نشست‌های علمی وتخصصی، برنامه دانشگاه با درهای باز، دیدار با نخبگان، مخترعان و کارآفرینان استان و برگزاری تورهای بازدید از کارگاه‌های تولیدی و معادن از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش است.

الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فرهنگسرای شهرکرد محل برگزاری افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه و غرفه‌های هفته پژوهش است.

نصیری ادامه داد: کمیته اطلاع‌رسانی وظیفه مهمی دارد که این وظیفه بر عهده صدا و سیمای استان می‌باشد  و پیگیری طرح‌های پژوهشی بر عهده دانشگاه شهرکرد و وظیفه تبلیغات شهری بر عهده شهرداری می‌باشد.

انتهای پیام/ش

R41350/P1377/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای دو درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری تا اواخر هفته در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری