Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان گفت: ۷ هنرمند اصفهانی به کتاب معتبر جشنواره جهانی کارتون ورلدپرس ۲۰۱۸ راه یافت. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

پیام پور فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به این جشنواره اظهار داشت: آثاری از جمال‌الدین اعتباریان، حامد بذرافکن، پیام پورفلاح، منصوره دهقانی، وحید شریفی، مطهره ناسخیان و مهناز یزدانی از اصفهان در کتاب World_Press_Cartoon 2018 منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گواهینامه و کتاب World Press Cartoon 2018 که هر سال برای آثار برگزیده مطبوعات جهان در زمینه‌های کارتون شوخ طبع، کارتون مطبوعاتی و کاریکاتور چهره به چاپ می‌رسد، امسال هم با آثار 7 عضو خانه کاریکاتور اصفهان که به نمایشگاه معتبر وردپرس کارتون کشور پرتغال راه یافته بود منتشر شده است.

کسب جایزه نخست جشنواره ملی کارتون و کاریکاتور کتاب تهران توسط اصفهانی‌هارقابت کتیبه‌های کوفی اصفهان با مصر و آندلس؛ خوشنویسی هنر بالنده اصفهانکدام اصفهانی با "ناپلئون بناپارت" ملاقات کرد؟

مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان گفت: در کتاب وردپرس کارتون 2018 هم کارتونیست‌های ایرانی همچون سال‌های گذشته، حضور موفقی دارند.

وی بیان کرد: از آثار کتاب امسال 31 اثر از 25 هنرمند ایرانی و 15 نشریه ایرانی چاپ شده و 9 اثر از هنرمندان اصفهان به چاپ رسیده که 7 کارتون در ماهنامه طنز نیمروز منتشر شده بود.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان گفت: آزمون گروه علوم تجربی با بیشترین تعداد داوطلب در بین گروه‌های پنج‌گانه در استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.
رضاعلی نوروزی با بیان اینکه در نوبت اول کنکور امسال ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی برای رفتن به دانشگاه با هم رقابت کردند، افزود:آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان در مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت:
نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد