Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@20:41:51 GMT

دو خبر به مناسبت هفته بسیج از فومن و لاهیجان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۸۸۹۸

دو خبر به مناسبت هفته بسیج از فومن و لاهیجان

گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری فومن به ایرنا حاکیست؛ فرماندار فومن در همایش بسیج، همگام با کشاورز که با حضور کشاورزان فعال در حوزه طرح همگام با کشاورز بسیج در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: مفهوم بسیج امروز عام تر شده و نیروهای بسیجی به عنوان نیروهایی متعهد و متخصص، دانش خود را در اختیار مردم و نظام قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود قاسم نژاد اظهار کرد: ورود بسیج به حوزه کشاورزی که بدون چشمداشت مالی صورت گرفته، قطعاً اثربخش خواهد بود و ما نیازمندیم که چنین یاورانی را در کنار خودمان داشته باشیم.
قاسم نژاد با تأکید بر حضور کارشناسان و متخصصین بخش کشاورزی در کنار کشاورزان گفت: شناسایی نوع خاک و میزان حاصلخیزی آن در کنار تجهیز و مکانیزاسیون از عوامل اثرگذار در بخش کشاورزی است.
غلامرضا ملک علیپور مسئول بسیج مهندسین سپاه قدس استان گیلان نیز در این همایش، با بیان اینکه کشاورزان هیچگاه تحریم‌های دشمنان را باور نکردند، افزود: با وجود تحریم ها تولید محصولات کشاورزی حتی یک روز هم تعطیل نشد.
سرهنگ حمید جانباز فرمانده سپاه ناحیه فومن نیز در این همایش با بیان اینکه 30 درصد برنج مصرفی کشور از خارج وارد می شود، گفت: به دنبال این هستیم که با استمرار طرح همگام با کشاورز، سهم خود را در خودکفایی برنج ایفا کنیم.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری مرکز گیلان واقع شده و دارای 13 هزار و 870 هکتار شالیزار است که سالیانه 72 هزار تن شلتوک و 47 هزار تن برنج سفید در این شهرستان تولید می شود.
این شهرستان در مجموع دارای 16 هزار و 481 هکتار اراضی زراعی و باغی است.

** برگزاری مراسم گرامیداشت روز بسیج در لاهیجان
سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی فرمانده سپاه لاهیجان در این مراسم گفت: با تفکر بسیجی نه تنها در جنگ هشت ساله حتی یک وجب از خاک ایران را ازدست ندادیم بلکه امروز خط پدافندی بسیج از حوزه مرزهای ایران فراتر رفته است.
وی ادامه داد: استفاده از نیروهای انسانی و تجهیزات بسیج برای کمک به اداره ها و مردم بویژه در زمان بحران، از فعالیت های این نیرو محسوب می شود.
رضا حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان نیز در این مراسم نقش گروهای بسیج، جنبش بسیج، اهداف بسیج، بانوان بسیج و نیز نقش نیروهای بسیج همیار گاز و سفیران انرژی در همکاری با اداره های فنی و خدمات رسان مانند گاز در راستای خدمت به مردم را مهم دانست.
وی یادآورشد: هر نوع مشکلی و اختلالی در گاز رسانی ایجاد شود، از طریق بسیج سریع رفع می شود.
لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 7294 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی برنج روابط عمومی سالن اجتماعات گاز محصولات کشاورزی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، از تعدادی از معلمان پیشکسوت و آموزگاران فداکار اصفهانی در صحن شورای اسلامی شهر تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، با دعوت از تعدادی از معلمان پیشکسوت و آموزگاران فداکار اصفهانی از این معلمان به نمایندگی از جامعه معلمان اصفهانی تجلیل صورت گرفت.

در این مراسم از عبدالوهاب طالقانی، حسنعلی زهتاب، بها الدین صدر، مصطفی نیلی‌پور و فقیه به عنوان معلمان پیشکسوت تجلیل به‌عمل آمد.

همچنین از ۴ بانوی معلم که در طرح معرفی معلمان فداکار از سوی دانش آموزان معرفی شده بودند تقدیر شد.

در این راستا رشیده‌سادات بدری‌فر، شیرین حیران، مینا جدیدی و فروغ توسلی که در امر تعلیم و تربیت ایثارگری‌های ویژه‌ای نشان داده بودند، تجلیل شدند.

کد خبر 750698

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا