Web Analytics Made Easy - Statcounter

پردیس سینمایی ساحل اصفهان بعد از بازسازی و تبدیل شدن به بزرگترین پردیس کشور تازه‌ترین‌ فیلم‌های سینمای ایران و جهان را به روی پرده به نمایش گذاشته است. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پردیس سینمایی ساحل اصفهان بعد از بازسازی و تبدیل شدن به بزرگترین پردیس کشور تازه‌ترین‌ فیلم‌های سینمای ایران و جهان را به روی پرده به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سرو زیر آب" تازه‌ترین اثر محمد علی باشه آهنگر روایتی عاشقانه از شهدای مفقودالاثر است که به تازگی در پردیس سینمایی ساحل اصفهان اکران شده است.

در خلاصه این فیلم آمده است "راز جهانبخش کرامت فاش می شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو،گودرز، بهرام، جهانگیرو سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی‌اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می کند . سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد."

بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیر پور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، حسین باشه آهنگر و فرخ نعمتی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی استیگمات تازه‌ترین اثر مجیدرضا مصطفوی و با بازی محسن کیایی, مهتاب نصیرپور, هادی حجازی فر, حسین پاکدل, سیامک صفری, باران کوثری, نیکی کریمی, بهنوش بختیاری در پردیس سینمایی ساحل در حال اکران است.

در خلاصه این فیلم آمده است "یه روده راست تو شکمش نیست، یادت رفته تو چشممون زل میزد دروغ میگفت. اون برگرده همه را عاصی میکنه..."

این پردیس سینمایی در تازه‌ترین اکران خود فیلم منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را با عنوان "وای آمپول" ساخته علی رضا محمودزاده اکران کرده است.

"وای آمپول" فیلمی شاد و کودکانه است که ماجرای خانواده  آمپول‌چی که تولیدکننده آمپول هستند را روایت می‌کند که فرزندان‌ این خانواده از آمپول وحشت دارند.

هوشنگ حریر چیان، شهرام قائدی، علی صادقی، رضا شفیعی جم، حدیث فولادوند، سارا روستاپور، مسعود غزنچای، محسن روشن، سعید کاظم زاده، پارسیا شکوری، ژیار محمدزاده، سارینا صانع پرور و ملیسا ابراهیمی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«سرو زیر آب» و «در مسیر باران» در سینما بهمن شهرکرد اکران می‌شودشهرک سینمایی در گذر زمان؛ از "مقاومت بوشهر" سیروس مقدم تا ساخت "موسی(ع)" در لوکیشن "یوسف"+عکستازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما

همچنین پردیس سینمایی ساحل فیلم سینمایی "خانم یایا" تازه‌ترین اثر عبدالرضا کاهانی را به نمایش گذاشته است.

"خانم یایا" داستان دو باجناق است که پس از فوت پدر زنشان راه او را پى گرفته و به بهانه تجارت در چین گریزى هم به پاتایا می‌زنند اما رویارویى آن ها با دوست قدیمى همه چیز را به هم می‌زند.

حمید فرخ نژاد، رضا عطاران، نیتایا چرسى و  امین حیایى در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

از برگزیدگان سینمای جهان نیز از امروز فیلم سینمایی 10 در 10 ساخته  سوزی اوینگ و سینمایی 22 مایل اثر پیتر برگ در سالن خواجو این پردیس سینمایی تازه راه‌اندازی شده به روی پرده رفته است.

انتهای پیام/ن

R41346/P1361/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مشاور امور پخش و اکران موسسه تصویر شهر

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم پیرکاری مدیرعامل «موسسه تصویر شهر»، طی حکمی مجتبی بهزادیان را به سمت مشاور امور پخش و اکران این موسسه منصوب کرد.

مجتبی بهزادیان که فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت است، در سال‌های فعالیت خود در عرصه فرهنگ و هنر، روابط‌عمومی معاونت سینمایی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، کارشناسی امور سینمایی و نمایندگی تام‌الاختیار مدیرعامل مؤسسه سینما شهر در پردیس سینمایی هویزه مشهد، مدیریت اجرایی سامانه فروش و اکران سینماهای کشور (سمفا)، مدیریت امور سینمایی استان تهران حوزه هنری، مدیریت سینما فرهنگ را برعهده داشته است. وی در حال حاضر معاون پخش و اکران موسسه بهمن سبز است.

همچنین بهزادیان در دو دوره سی و نهم و چهلم جشنواره فیلم فجر و سی و سومین و سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، عنوان مدیر برگزیده را کسب کرده است.

کد خبر 6057205 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • طرح ویژه «اکران شبانه» سینماها در تعطیلات نوروز
  • طرح «اکران شبانه» سینماها در تعطیلات نوروز اجرا می‌شود
  • رکورد شکنی فیلم فسیل در اکران آنلاین
  • رقم چشم‌گیر فروش «فسیل» در اکران آنلاین
  • «فسیل» در اکران آنلاین چقدر فروخته است؟
  • سینمای ایران به طرحی نو نیاز دارد
  • انتصاب مشاور امور پخش و اکران موسسه تصویر شهر
  • مجتبی بهزادیان مشاور امور پخش و اکران «موسسه تصویر شهر» شد
  • برنامه جدید اکران‌ آنلاین فیلم‌های سینمایی
  • ۶هزار صندلی سینما برای عدالت فرهنگی