Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@19:44:17 GMT

هدف مشترک همه مسلمانان آزادي قدس است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۹۵۵۲

هدف مشترک همه مسلمانان آزادي قدس است

خبرگزاري آريا - قم - ايرنا - آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد گفت: وحدت و اتحاد با حفظ ارزش ها و اصول يکي از ضروريات دين است و همه مسلمانان، دشمن مشترک، يعني آمريکا و جبهه استکبار را دارند و هدف مشترک مسلمانان آزادي قدس است.

به گزارش ايرنا از مرکز خبر حوزه، وي روز سه شنبه در ديدار جمعي از علماي شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامي افزود: دشمني آمريکا با ملت ايران، به خاطر اين است که مردم ما از مسلمانان کشورهاي اسلامي همچون يمن، فلسطين و از همه محرومان و مستضعفان جهان دفاع مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه مساله آزادي قدس و نابودي اسرائيل از مسائل مهم بعد از وحدت است، اظهار داشت: ما مسلمانان معتقديم تا اين غده سرطاني(رژيم صهيونيستي) وجود دارد، مسلمانان در آرامش نخواهند بود.
آيت الله نوري همداني همچنين گفت: هدف ما مسلمانان شناخت و معرفت به ظالمين و عدم تکيه کردن به آنهاست و اگر تکيه کنيد، مشکلات گريبان گير شما خواهد شد. اين مباحث قرآني است که خدا به مسلمانان فرموده است، همين قرآن به ما مي گويد رژيمي که جنايت مي کند نمي تواند خادم الحرمين باشد.
وي ادامه داد: اگر با علما و مسلمانان ديداري داشته باشم، بر وحدت بين آنها تاکيد مي کنم و درخصوص اين مساله با آنها سخن خواهم گفت.
وي اضافه کرد: ما معتقديم نبايد به مقدسات ساير اديان توهين کرد و اين را هم جايز نمي دانم.
اين مرجع تقليد در پايان گفت: امسال شاهد برگزاري با شکوه کنفرانس وحدت اسلامي بوديم، لازم است از همه کساني که براي برگزاري اين کنفرانس تلاش کردند، تشکرکنم.
سي و دومين کنفرانس بين المللي وحدت اسلامي از سوم تا پنجم آذرماه با حضور بيش از 350 مهمان از صد کشور در تهران برگزار شد.
1175 /
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد موسوی‌نسب، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در دیدار با بهروز ناصری رئیس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  اظهار کرد: اجرای طرح‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش‌ها برای دستیابی به اهداف واقعی باید از مسیر دانشگاه بگذرد و اتاق بازرگانی ایلام از هرگونه همکاری مشترک با این دانشگاه در راستای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، آموزش و ایجاد نمایشگاه استقبال می‌کند.

وی افزود: پیوند اتاق بازرگانی به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی با دانشگاه زمینه‌ساز رشد تولید، تجارت، بازرگانی و سایر بخش‌های اقتصادی خواهد بود. تلاش می‌شود که با انعقاد تفاهم‌نامه زمینه لازم برای توسعه همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام تأکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی از حیث نفت و گاز، پتروشیمی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، صنعت و معدن، داشتن مرز مشترک با عراق و کشاورزی برای جذب سرمایه‌گذاری است که باید از ظرفیت دوسویه اتاق و دانشگاه برای تحقق این مهم استفاده بهینه شود.

تحول اقتصادی با اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز با استقبال از هرگونه همکاری دوسویه با اتاق بازرگانی به‌منظور توسعه همه‌جانبه این استان استقبال کرد، گفت: اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند فرصت‌های جدید کارشناسی شده‌ای را برای تحول اقتصادی در استان فراهم کند.

بهروز ناصری اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ورود به مسائل استانی و کمک به حل مسئله در استان بوده که این دانشگاه در استان با همه ظرفیتی که دارد در خدمت توسعه استان است. ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مشغول تحصیل هستند که خروجی آن زمینه‌ساز تحول بوده و این ظرفیت می‌تواند در حوزه کارشناسی اقتصادی و سایر بخش‌ها به فعالان بخش خصوصی کمک کند. این دانشگاه آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است