Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:47:29 GMT

عبور نفس‌گیر دوچرخه سوار از مقابل قطار! +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۹۹۸۳۸

عبور نفس‌گیر دوچرخه سوار از مقابل قطار! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار معجزه آسای یک دوچرخه سوار را از مرگ حتمی به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این دوچرخه سوار هلندی با فاصله ای اندک از مقابل یک قطار مسافربری عبور می کند و از یک حادثه مرگبار جان سالم بدر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه این هفته در منطقه "گیلین" واقع در استان لیمبورگ کشور هلند رخ داد.

ویدئویی که منتشر شده است این دوچرخه سوار را نشان می دهد که به محل عبور قطار و موانع مقابل ریل می رسد. او در حالی که یک قطار کوچک از مقابلش در حال حرکت است دوچرخه خود را از روی زمین بلند می کند و پس از طی حدود چند متر منتظر عبور این قطار و آماده عبور از روی ریل می شود. این در حالی است که دوچرخه سوار به دلیل نداشتن دید از قطار مسافربری که از روبرو در حال نزدیک شدن بود بی خبر بود. در ادامه در حالی که او سوار بر دوچرخه شده قطار به او نزدیک می شود و دوچرخه سوار با دیدن قطار تلاش می کند تا از مرگ حتمی بگریزد. سرانجام دوچرخه سوار با خوش شانسی محض موفق به عبور از مقابل قطار می شود و از این حادثه مرگبار جان سالم بدر می برد.

گفتنی است؛ در حالی این دوچرخه سوار با خوش شانسی از این حادثه مرگبار گریخت که چندی پیش نیز وقوع یک حادثه مشابه موجب مرگ دردناک یک دختر جوان در لهستان شد. این دختر که مشغول آموزش رانندگی بود در اثر گرفتار شدن ماشین روی ریل قطار و در نتیجه تصادف با قطار جانش را از دست داد. مربی رانندگی که متوجه نزدیک شدن قطار شده بود توانست از آن حادثه جان سالم بدر ببرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

فرار از مرگ معجزه آسای دوچرخه سوار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلند وحشتناک ترین ها حوادث دوچرخه سوار قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • ماجرای توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران چیست؟
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار