Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، زین العابدین جویبان صبح سه شنبه در نشست خبری اجلاسیه شهدای کشاورز کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان خراسان جنوبی بیان کرد: امروز امنیت و اقتدار کشور مرهون حرکت شهدا و دفاع مقدس است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و  شهادت را از مهم‌ترین اهداف برگزاری اجلاسیه شهدای کشاورز دانست و بیان کرد: هشتم آذرماه جاری اولین اجلاسیه شهدای کشاورز در بیرجند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جویبان با بیان اینکه سخنران محوری این اجلاسیه حجت‌الاسلام ماندگاری خواهد بود، گفت: همچنین خانواده ۸۶ شهید کشاورز بیرجند در این اجلاسیه شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجلاسیه شهدای کشاورز، اظهار کرد: چاپ و تدوین سه کتابچه  شهید کشاورز و چاپ کتاب شهدای کشاورز استان از جمله اقدامات انجام شده است.

دبیر اجلاسیه شهدای کشاورز کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی از وجود ۲۱۳ شهید کشاورز در سطح خراسان جنوبی خبر داد و گفت: بلوار شهدای کشاورز در بیرجند طراحی می‌شود.

جویبان از اعزام گروه‌های جهادی تخصصی به مناطق محروم استان خبر داد و گفت: ۱۳۰ شبکه علمی سازی کشاورزی  در قالب اردوهای جهادی به‌صورت فعال اقدامات محرومیت زدایی را انجام می دهند.

راه اندازی میز خدمت در حاشیه اجلاسیه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی هم در این نشست جهاد سازندگی را رکن سوم جنگ هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: جها سازندگی ماشین مهندسین جنگ را عهده‌دار بود و واژه سنگر سازان بی سنگر را از کلام رهبری احساس کرد.

مهدی سورگی با اشاره به اقدامات جهاد سازندگی در هشت سال جنگ دفاع مقدس بیان کرد: احداث پل و احداث راه‌های پشت جبهه ازجمله اقدامات انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه دستگاهی مشابه جهاد سازندگی در بحث متولی روستا نداریم، افزود: جهاد سازندگی در دهه اول انقلاب یک نهاد دولتی و متولی بهسازی روستاها بود.

سورگی از وجود ۳۹ شهید در خانواده جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: همچنین ۳۰۹ جانباز و هشت آزاده هشت سال جنگ تحمیلی در بدنه جهاد کشاورزی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون ۳۸ فرزند شهید و ۳۹ فرزند جانباز جذب‌شده‌اند.

سورگی از چاپ سه کتاب شهدای کشاورز خبر داد و اظهار کرد: کتاب «لاله‌های بی سنگر» و «گردان موسی بن جعفر (ع)» ازجمله کتاب‌های چاپ‌شده است.

وی بابیان اینکه در حاشیه اجلاسه شهدای کشاورز، میز خدمت را خواهیم داشت، اظهار کرد: کشاورزان و اعضای شرکت‌کننده می‌توانند خواسته‌های خود را از طریق این میز خدمت منتقل کنند.

کد خبر 4469415

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند شهید کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ از آغاز عملیات ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی و بلوار اردستانی خبر و داد و گفت: از لحظات اولیه ریزش کوه در سه نقطه محور شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی در محدوده بلوار اردستانی عوامل این معاونت اقدامات ایمن سازی مسیر را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، سید فرهاد خدابخشی در این مورد اظهار کرد: در پی بارش شدید باران شب گذشته در محورهای مواصلاتی منطقه ۲۲ در همان دقایق اولیه انسداد چند نقطه در محور بزرگراه شهید خرازی در اثر ریزش کوه، با همکاری پلیس راهور جهت ایمن سازی تردد و هدایت خودروهای عبوری در این مسیر چندین نیوجرسی نصب و مسیری جایگزین برای تردد خودروها در نظر گرفته شد.

وی افزود: همچنین گاردریل ها و علایم ترافیکی آسیب‌دیده حاصل از ریزش کوه از زیر آوار با همکاری عوامل اجرای جمع آوری و از محله حادثه به نقطه‌ای دیگر انتقال داده شد.

معاون شهردار منطقه۲۲ ادامه داد: پس از جمع آوری کامل آوار، آماده سازی جهت نصب علایم ترافیکی و گاردریل‌های جدید در محدوده اردستانی آغاز شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، خدابخشی عنوان کرد: با همکاری عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و ناحیه سه منطقه با استفاده از خودروهای شستشوی مسیر این بزرگراه شستشو و مورد پاکسازی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش