Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی روز سه شنبه در همایش روسا و دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان قم در تالار معصومیه فرمانداری افزود: باید همه ما در مقابله با تهدیدها و جنگ اقتصادی دشمن آماده باشیم.
وی تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی، رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و گره گشایی از کار مردم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به ویژگی های شهر مقدس قم گفت: کردار، رفتار، برخورد و نوع پوشش ما باید به گونه ای باشد تا قم به عنوان ام القرای جهان اسلام نمونه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضرت آیت ‌الله خامنه‌ ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی، امسال را سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به فریضه های امر به معروف و نهی از منکر گفت: بهترین کار در تحقق اجرای فرایض مذکور این است که هر کس آن را از خود، خانواده و دستگاه مربوط به خود آغاز کند.
هاشمی با بیان این که در کل کشور روزانه حدود پنج میلیون تَن به دستگاه های اجرایی و حاکمیتی مراجعه می کنند، تصریح کرد: هنر این است که با محبت و تکریم پاسخگوی مراجعان باشیم.
وی از قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی و مرجعیت نام برد و به مدیران استان گفت: بهترین معروف حضور در اداره پیش از کارکنان و ترک اداره پس از کارکنان است، برای گره گشایی از کار مردم گام برداریم و حس خدمتگزاری به ارباب رجوع در همه ما وجود داشته باشد.
سرپرست استانداری قم خاطرنشان کرد: بهترین راه امر به معروف، مقابله کردن با آسیب های اجتماعی مانند طلاق و مواد مخدر است که امروز یکی از نگرانی های ما می باشد.
وی با اشاره به وجود بارگاه ملکوتی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: قم حرم اهل بیت(ع) است و با دیگر استان ها تفاوت دارد و باید یک سری از اصول و شئون را در این استان از جمله نوع پوشش حتما رعایت کرد.
وی از مدیران استان خواست که به مساله امر به معروف و نهی از منکر در همه زمینه ها حتی در گره گشایی کار سرمایه گزار توجه داشته باشند؛ چراکه سرمایه گزاری که در استان ایجاد اشتغال می کند، به دنبال آن آسیب های اجتماعی نیز کاهش می یابد.
هاشمی با بیان این که مسئولیت امانتی در دست ماست، گفت: رعایت اصول اخلاقی، انجام کار جهادی، جلوگیری از حیف و میل بیت المال، صرفه جویی، ایجاد رونق اقتصادی و نظارت بر بازار و دستگاه ها از دیگر مصادیق امر به معروف است.
سرپرست استانداری قم با اشاره به این که امر به معروف و نهی از منکر از فرایض دینی ماست، اظهار کرد: بعد از خداوند متعال، مردم بهترین ناظر بر عملکرد ما هستند.
7406 / 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب امر به معروف و نهی از منکر پیام نوروزی حقوق قم 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس یکی از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم که در جلسه شورای آموزش و پرورش مصوب شده است را برپایی تجمع ۳ هزار نفری معلمان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد.

فرشید قاسمی امروز، ۲۶ فروردین در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس با تبریک پیروزی ارزشمند سپاهیان اسلام در حمله به رژیم جعلی و منحوس اسرائیل اظهار کرد: به واسطه اهمیت موضوع معلم، جلسه شورای آموزش و پرورش استان با موافقت استاندار فارس به عنوان رئیس شورا تنها با یک موضوع یعنی تکریم مقام معلم برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: از سوی وزیر آموزش و پرورش محمد هادی ایمانیه؛ استاندار استان به عنوان رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم دراستان انتخاب شده‌اند.

قاسمی در تشریح برخی مصوبات این جلسه افزود: تجلیل مدیران استانی دستگاه‌های مختلف از معلمان با حضور در مدارس و همچنین برگزاری مراسم تکریم توسط این مدیران برای معلمان دوران تحصیل خود ازمصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: تجمع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ(ع) و برگزاری اردوهای یک و دو هزار نفری در قالب اردوهای راهیان‌نور و پیشرفت ویژه معلمان از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.

قاسمی همچنین گفت: اختصاص اوقاتی ویژه در ساعات اداری توسط مدیران دستگاه‌های دولتی استان به رفع مشکلات معلمان مراجعه کننده به این دستگاه‌ها از دیگر پیشنهادات این جلسه بود که قرار شد لیست اداراتی که معلمان بیشترین ارجاعات کاری را دارند تهیه و برای اجرا توسط استانداری به این دستگاه‌ها ابلاغ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد تا اگر دستگاه‌های دولتی قرار است خدماتی برای تکریم معلمان انجام دهند صرفا در روز و هفته بزرگداشت مقام معلم انجام نشود و در طول سال اجرایی باشد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به مسئله هویت معلم، پیشنهاد ایجاد قرارگاه هویت‌افزایی مقام معلم با ریاست استاندار فارس و حضور مدیرکل آموزش و پرورش به عنوان معاون ارشد قرارگاه و سایر مسوولین ارشد استانی را ارائه داد که اعضا با آن موافقت کردند.

ایمان ایمانی‌فر با بیان اینکه آموزش و پرورش عظیم‌ترین دستگاه کشور است، اظهار کرد: ایجاد قرارگاه مذکور تلاش میدانی است برای تحقق سند تحول در مدارس که با تلاش معلمان محقق می‌شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس افزود: دانش‌آموزان در صورتی تمدن‌ساز خواهند بود که خوب تربیت شوند و هویت‌بخشی به معلم در این مسئله بسیار مهم است.

ایمانی‌فر ادامه داد: گسترش هدفمند مقام معلم و ایجاد گفتمان تکریم معلم ایجاد انگیزه در معلمان در دستور کار قرارگاه هویت‌افزایی مقام معلم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • اگر این ویژگی اخلاقی را دارید هرگز موفق نمی‌شوید | بهترین نوع موفقیت کدام است؟
  • گفت و شنود/ مگه کوری؟!
  • اولویت‌های کاری ارکسترهای دولتی در سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • بازیگر معروف آمریکایی و عکس متفاوتی که از وی منتشر شده است
  • معرفی اولویت‌های کاری ارکسترهای دولتی در سال ۱۴۰۳
  • پژوهشکده‌ای که در خانه اربابی جان گرفت
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
  • تکریم مقام معلم در اداره‌ها و نهاد‌های مختلف فارس